Mittwoch, 26. November 2014

فراخوان ستاد اجتماعي مجاهدين در داخل کشور درآستانه 16آذر - روز دانشجو

فراخوان ستاد اجتماعي مجاهدين در داخل کشور درآستانه 16آذر - روز دانشجو

 
فراخوان ستاد اجتماعي مجاهدين در داخل کشور
درآستانه 16آذر - روز دانشجو
«تا آخرين نفس كوشيم و بشكنيم ديوار اين قفس »
اعلام هفته خيزش و اعتراض، در هر فرصت، هر زمان و هر مكان
با شعارهاي: ”مرگ بر اصل ولايت فقيه“ ،”زنده باد ارتش آزادي“
دانشجويان مجاهد و مبارز!
اشرف نشانان ! قيام آفرينان!
جوانان به‌پا خاسته ايران!
16آذر، روز تاريخي خروش و خيزش دانشجويان و جوانان و دانش آموزان آگاه و آزادة ايران در برابر دو ديکتاتوري شاه و شيخ فرامي رسد...
طنين شعارهاي كوبنده و گامهاي رزمنده دانشجويان پيشتاز، همچنان لرزه بر اندام گاردها و پاسداران و جاسوسان و بسيجيان استبداد مي اندازد: «تا آخرين نفس ، كوشيم و بشكنيم ديوار اين قفس»، و فريادهاي «تا مرگ ديكتاتور نهضت ادامه دارد» ؛
ستاد اجتماعي سازمان مجاهدين خلق ايران؛ عموم دانشجويان، دانش آموزان و جوانان آزاده را به برپايي يك هفته اعتراض و قيام به ويژه در دانشگاهها و مدارس عالي و مراكز تحصيلي با شعارهاي «مرگ بر اصل ولايت‌ فقيه» و «زنده باد ارتش آزادي » فرا مي‌خواند.
خاطرة تابناك سه ستاره شهيد دانشكده فني دانشگاه تهران، مصطفي بزرگ نيا، مهدي شريعت رضوي و احمد قندچي، را كه خون پاكشان در 16آذر32 به دست ديكتاتوري سلطنتي برزمين ريخت، گرامي بداريم و براي درهم ريختن بساط تجاوز و اشغال دانشگاهها توسط شغالان عمامه دار و بسيجيان و پاسداران ديكتاتوري ديني به پاخيزيم.
از همان دانشگاههاي به خون كشيده شده در آخرين مرحله خودكامگي رژيم سلطنتي بود كه حنيف و سعيد و بديع زادگان و احمد زاده و جزني و پويان به پاخاستند و سركوب و گلوله و تيرباران شاه خائن را با آتش قهر انقلابي پاسخ گفتند و راه انقلاب و آزادي را بازگشودند.
به رسالت دانشجويي و پيشتازي به عنوان نسل جوان و آگاه قيام كنيد!
پرچمهاي رهاييبخش پيشتازان فداكار و بن بست شكن را بر افرازيد!
اشرف نشان و خروشان، بساط ارعاب و اسيدپاشي و شلاق و شكنجه و اعدامهاي روز مره استبداد هار ديني را درهم بكوبيد!
سارقان و غاصبان تبهكار انقلاب مردم ايران، باندهاي سرپا فساد ديكتاتوري آخوندي، اكنون در تله اتمي و در منجلاب جنايت و غارت و انهدام زيرساختهاي كشاورزي و صنعتي و زيست محيطي ميهن ما، دست وپا مي زنند و به جان هم افتاده اند، به آنها امان ندهيد!
در برابر تاخت و تاز چماقداران بسيجي و لباس شخصي و اسيد پاشان خامنه اي به ياري زنان و دختران آزاده و جوانان و همه اقشار محرومي كه از سركوب و ستم و تبعيض و تحقير آخوندي به ستوه آمده اند، برخيزيد.
به حركتهاي اعتراضي، به جو ملتهب و غليان اجتماعي، بر ضد ام الفساد ولايت فقيه سمت و سوي سياسي بدهيد!
در ايام اربعين و رحلت پيامبر اكرم، ترفندهاي امنيتي و دجالبازيهاي رژيم يزيدي را كه آن روي سكه اعدامهاي روزمره و جمعي براي ارعاب عمومي است، با خروش حسيني «هيهات مناالذله» و « ان الحياه عقيده وجهاد » در هم بشكنيد!

«نصر من الله و فتح قريب» ، «مرگ براين رژيم مردم فريب»
درود بر دانشجويان و دانش آموزان شهيد
سلام بر خلق ـ سلام بر آزادي ـ درود بر رجوي
ستاد اجتماعي مجاهدين در داخل کشور
آذر 1393
http://www.hambastegimeli.com/home

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen