Dienstag, 16. Juli 2019

حمایتهای کانون‌های شورشی و هواداران از مجاهدین در اشرف ۳ در آلبانی -تیرماه ۹۸

ابراز حمایتهای پرشور کانونهای شورشی و هواداران از اشرف ۳-تیر ۹۸
ابراز حمایتهای پرشور کانونهای شورشی و هواداران از اشرف ۳-تیر ۹۸
فعالیت‌های کانون‌های شورشی و هواداران مجاهدین در داخل خاک میهن در تیرماه اوج دیگری یافت. از سویی حکایت از بی‌تابی برای رسیدن به آزادی و ایرانی بدون شیخ و شاه دارد و از سویی دیگر انزجار از حکومت آخوندی و ولی‌فقیه درمانده آن. طلایه‌داران آن در کانونها و شوراهای شورشی و ارتش آزادی بر فعالیت‌های خود شتابی روزافزون می‌دهند و پیام آوران سرنگونی تمامیت رژیم و طلوع خورشید آزادی در ایران‌زمین هستند.
تهران
کانون‌های شورشی و هواداران مجاهدین در تهران با انجام حرکات جمعی در نقاط مختلف تهران و با بلند کردن تصاویر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی حمایتهای پرشور خود از ایشان و از اشرف ۳را ابراز کرده و شعار دادند «مریم مهر تابان میاریمت به تهران»، «سلام به مجاهدین اشرف ۳، درود بر عزمتان درود بر رزمتان»، «هزار اشرف می‌سازیم» و «ایران مریم مریم ایران» و بر روی پلاکاردی که در دست داشتند نوشته شده بود «ما هزار اشرف را با هزار کانون شورشی برپا خواهیم کرد» و همچنین شعارهایی به زبان انگلیسی دادند و حاضرهای خود را اعلام داشتند: «سلام بر مجاهدین اشرف ۳سلام بر خواهر مریم حاضر حاضر حاضر»
همچنین با آویزان کردن تصاویر بزرگ و رنگی مریم رجوی در اطراف تهران که شعار مریم ایران ایران مریم در زیر آن نوشته شده بود دیوارهای اختناق را شکافتند.
گروه دیگری از کانون ها با اعلام آمادگی خود گفتند: ما برای سرنگونی رژیم آخوندی اعلام آمادگی می‌کنیم حاضر حاضر حاضر
دریک حرکت سمبلیک با اجرای سلام نظامی شعار دادند: خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست ارتش آزادیبخش پاسخ آخر ماست مرگ بر اصل ولایت‌فقیه زنده باد ارتش آزادی....

 https://news.mojahedin.org/i/%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%A7%D9%87-%DB%B9%DB%B8

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen