Dienstag, 16. August 2016

سرهنگ ریاض اسعد از بنیانگذاران ارتش آزادی سوریه: خلق سوریه شکست ناپذیر است

سرهنگ ریاض اسعد

سرهنگ ریاض اسعد

سرهنگ ریاض اسعد از بنیانگذاران ارتش آزادی سوریه گفت: نبردهای حلب طرح رژیم ایران در سوریه را با شکست روبه‌رو کرد. دشمنان نمی‌دانستند خلقی را که در مقابل تانک سینه سپر می‌کند، نمی‌توان شکست داد.

سرهنگ ریاض اسعد رژیم ایران، روسیه و حزب‌الله لبنان را مورد حمله قرار داد و گفت: نبرد در حلب و پیشروی بزرگ رزمندگان تمامی طرحهای آنها را خنثی کرد و باعث خاموش کردن صدای حسن نصرالله شد.

وی افزود: نبردهای حلب باعث درهم شکستن اراده پنهان برای جمع کردن نیروهای خرابکار در سوریه شد.

سرهنگ ریاض اسعد نبرد حلب را نبرد شرف نامید و گفت: این نبرد باندهای اسد و شبه‌نظامیان شیعی تروریست را که توسط رژیم جنایتکار ایران اداره می‌شوند، در هم شکست.

وی روسیه را هم به‌خاطر وحشتناکترین کشتارها علیه مردم سوریه مورد حمله قرار داد.

سرهنگ ریاض اسعد که در سال 2013 هدف ترور قرار گرفت و پایش قطع گردید، گفت: حسن نصرالله تروریست ترویج کننده دروغ و دجالیت است.

سرهنگ ریاض اسعد افزود: ”ما از ابتدا به آنها گفتیم حضور شما در سوریه تمام شده و توسط خلقی که به راهش ایمان دارد به اعدام محکوم شدید. خلقی را که در مقابل تانکهای شما سینه سپر کرده است به چالش نگیرید. اما آنها بر کشتن بیشتر مردم سوریه اصرار کردند چرا که فکر می‌کردند دخالت بقیه کشورها و گذشت زمان آنها را نجات خواهد داد. اما نفهمیدند که با چه خلقی می‌جنگند“.
https://www.mojahedin.org/news/183161

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen