Mittwoch, 27. August 2014

هشدار خامنه ای به دولت روحانی: خطوط قرمز و فاصله گذاریها به ویژه در موضوع فتنه ی سال ۸۸ را رعایت کنید

خامنه‌ای
خامنه ای
خامنه ای ولی فقیه ارتجاعامروز چهارشنبه 5شهریور در دیدار با آخوند روحانی و اعضای کابینه اش هشدار داد: «خطوط قرمز و فاصله گذاریها به ویژه در موضوع فتنه ی سال ۸۸ را رعایت کنید و در قبال انتقادهای منصفانه سعه ی صدر و آرامش خود را حفظ کنید» 

خامنه ای رقم سازیهای دروغین آخوند روحانی در زمینه دستاوردهای اقتصادی را زیر سؤال برد و گفت: «ارائه ی گزارش عملکرد، موجب امیدواری مردم به آینده خواهد شد. البته باید دقت شود که در این گزارش ها، آمارها دقیق و به دور از اغراق باشند». 

خامنه ای دولت روحانی را از دامن زدن به درگیریهای باندی برحذر داشت و در دفاع از دولت پاسدار احمدی نژاد گفت: «باید مراقبت شود تا در سخنان مسئولان دولتی تعارض وجود نداشته باشد... همواره دولتها نسبت به دوره های گذشته خود منتقد بودند ایرادی هم ندارد اما این انتقاد نباید حالت اغراق آمیز و تخریب پیدا کند زیرا در روحیه مردم تأثیر بد می گذارد و این را نسبت به اینده نیز نامطمئن می کند... . اگر در این اظهارنظرها بی انصافی شود قطعاً در اینده نیز نسبت به عملکرد ما هم بی انصافی خواهد بود... . جناح بندیهای سیاسی اشکالی نداره اما نباید جامعه را به دو قطب تبدیل کرد زیرا این کار موجب دل زدگی و خستگی مردم و شکننده شدن محیط جامعه می شود». 

خامنه ای بار دیگر نگرانی خود و حکومتش از قیام سال 88 را تکرار کرد و گفت: «مسأله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همان گونه که در جلسه ی رأی اعتماد خود بر فاصله گذاری با آن تأکید کردند، هم چنان بر آن پایبند باشند». 

خامنه ای به آخوند روحانی گوشزد کرد که در برابر انتقادات باند رقیب عنان از کف ندهد. وی گفت: 
«آقای رئیس جمهور از برخی انتقادها ناراحتند که البته در برخی موارد هم واقعاً حق با ایشان است و برخی انتقادها، تند و گاهی غیرمنصفانه هستند. یکی از مسائل بسیار مهم کنونی، آرامش روانی موجود در جامعه است که باید حفظ شود». 

آخوند روحانی اخیر به منتقدان مذاکرات هسته یی در درون رژیم گفته بود ”به جهنم بروند“.

http://www.mojahedin.org/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen