Samstag, 16. August 2014

نیروهای تحت امر مالکی برای سومین روز متوالی از ورود سوخت به لیبرتی جلوگیری می کنند

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاو
نیروهای تحت امر مالکی، برای سومین روز متوالی از ورود سوخت به لیبرتی جلوگیری کردند. از روز چهارشنبه 22مرداد (13 ژوییه) نیروهای عراقی تانکر سوختی را، که طی سالیان گذشته سوخت کمپ را تأمین می کرده، توقیف کردند. این نیروها در روز پنجشنبه 23مرداد از ورود تانکر دوم سوخت که شرکت فروشنده به لیبرتی فرستاده بود جلوگیری کردند. این اقدامهای سرکوبگرانه توسط سرگرد احمد خضیر از دفتر نخست وزیری که در کشتار ساکنان شرکت مستقیم داشته است، اعمال می شود. 

جلوگیری از ورود سوخت در حالی است که همه امور پایه یی زندگی در لیبرتی شامل روشنایی، آشپزخانه و پخت غذا، سرمایش بنگالهای محل استقرار ساکنان، پمپاژ آب به داخل کمپ و تصفیه آن، تخلیه فاضلاب و... مشروط به ژنراتورهای مولد برق است که بدون سوخت کار نمی کنند. جلوگیری از ورود سوخت که روزانه توسط ساکنان خریداری و وارد کمپ می شود، آن هم در فصل تابستان، یک وضعیت بحرانی در لیبرتی به وجود می آورد. 

مقاومت ایران از سازمان ملل و د ولت آمریکا می خواهد، با توجه به تعهدات مکتوب و مکررشان مبنی بر تضمین امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی، برای پایان دادن فوری به این محاصره جنایتکارانه دست به اقدام زده و دولت عراق را از هر گونه اخلال در ورود سوخت، موادغذایی، دارو، مواد لجستیکی و سایر نیازهای ساکنان باز دارند. 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران 
24مرداد 93 (15 اوت 2014)
http://www.mojahedin.org/news/141954/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen