Mittwoch, 22. September 2010

یک آسمان ستاره MALIHEH RAHBARI


دوستان سلام
یک آسمان ستاره وبسایت شخصی من است که پس از مدتها کار تقریبا آماده شده است تا آثار قلمی و فکری مرا در اختیار دوستان و علاقمندان بگذارد. تا حالا نوشته ها و آثار من در سایتهای متعددی ارائه می شد و البته بعد از این هم همکاری خودم را خواهم داشت ولی این سایت کمک می کند تا کم کم مجموعه آثار پراکنده من یکجا در اختیار شما باشد.در این وبسایت رمان ها و یاداشتها، قصه ها، داستانهای کوتاه، گزارشات، شعرها، ترجمه ها ، نوشته های من به زبان آلمانی و دیگر چیزهائی را که حاصل کار من در سالهای اخیر است را می خوانید.استفاده از مطالب این سایت با نوشتن نام نویسنده و نام سایت بلا مانع است ولی هر گونه نشر مطالب و کارهای قلمی من به صورت کتاب باید با اطلاع و اجازه کتبی من باشد. با نظرات خود مرا در کار یاری کنید
ملیحه رهبری
malihehrahbari@yahoo
http://malihehrahbari.blogspot.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen