Mittwoch, 22. September 2010

زنگهاى مهر به‌صدا درآمد

 
 زنگهاى مهر به‌صدا درآمد
                                                               
                                         
 
 
رئيس‌جمهور برگزيده‌ مقاومت خانم مريم رجوى، در سخنان خود براى گروهى از جوانان ايرانى، با اشاره به ‌ددمنشى‌ها و خواست دشمن كه سركوب به‌خصوص جوانان ميهن براى منحرف كردن آنان از مسير آزادى است، گفتند:

اما در جبهه ‌‌‌‌‌‌‌مقابل ما چه مى‌خواهيم؟ چه مى‌گوييم و خواستمان چيست؟

ما خيلى صريح مى‌گوييم كه آزادى مى‌خواهيم. ما مى‌خواهيم كه جوانها و نوجوانها از آزادى برخوردار باشند. خانم رجوى سپس رهنمودهاى مهرافروزانه‌ زير را به ‌آنان ارائه داده و جوانان را دعوت به ‌به‌كارگيرى آن براى موفقيت در مسيرآزادى نمودند :

ـ ميىخواهيم كه آگاه و هوشيار و سرزنده و سرشار باشند.

ـ مى‌خواهيم كه علم و عمل را به‌هم پيوند بزنند.

ـ مى‌خواهيم كه جوانان ما، هم تندرست و هم درستكار باشند.

ـ مى‌خواهيم كه «آ» را با «آزادى»، «ب» را با «بهار» و «پ» را با «پايدارى و پيروزى» بيآموزند.

ـ مى‌خواهيم كه دانشهاى حرفه‌يى را با مسئوليت و تعهد اجتماعى پيوند بزنند.

ـ مى‌خواهيم كه درس وفا و فدا ياد بگيرند و ياد بدهند و ميىخواهيم كه با خودشان و مردمشان در صدق و وحدت باشند.

خانم رجوى سپس با مخاطب قرار دادن گروهى از جوانان ايرانى كه در خارج كشور زندگى مى‌كنند و به ‌ديدار ايشان آمده بودند، افزودند:

ـ دلم مى‌خواهد كه به‌جاى اتلاف‌وقت و سرگرميهاى بى‌حاصل، به ‌هنرها و حرفه‌هاى ماندگار و سودمند رو بياوريد.

ـ من خيلى دلم ميىخواهد كه شما به ‌فرهنگ و ادبيات و تاريخ معاصر ايران مسلط باشيد. مخصوصاًً دلم مى‌خواهد كه تاريخچه ‌‌‌‌‌‌‌اين رژيم و تاريخچه ‌‌‌‌‌‌‌اين مقاومت را خوب مطالعه كنيد.

ـ دلم ميىخواهد كه در جريان اخبار ايران و جهان قراربگيريد.

ـ دلم مى‌خواهد شبها قبل از اين‌كه بخوابيد، از خودتان حسابرسى كنيد كه اين يكروز از زندگى را چگونه گذرانديد و در آن چكار كرديد و چه راندمانى داشتيد؟

ـ دلم مى‌خواهد كه شما در كار دستجمعى و در همكارى مشترك با هم، ياد بگيريد كه چگونه هر چه متحدتر و جمعى‌تر كار كنيد و كمك كنيد تا اهدافتان را پيش ببريد.

ـ دلم ميىخواهد كه انتقاد‌كردن از خودتان را، به‌خصوص وقتى اشتباهى مرتكب مى‌شويد، ياد بگيريد و وقتى هم ديگران به ‌شما انتقاد مى‌كنند، صبور و بلند‌نظر باشيد.

ـ دلم مى‌خواهد از خودتان بيرون بياييد و با دردها و مشكلات و مرارتهاى ملت ايران آشنا بشويد.

ـ بله، دلم مى‌خواهد كه زندگى و شرح‌حال قهرمانها و شهيدان اين مقاومت و تاريخچه ‌‌‌‌‌‌‌نبردهاى ‌‌آن ‌را‌بخوانيد. زيرا پر از حماسه و آموزش و افتخار است.

ـ دلم مى‌خواهد در هر كجا كه حق‌طلبي و فريادي براي آزادي ايران هست، شما جلودار و پيشتاز باشيد.

ـ دلم مي‌خواهد كه زندگى هدف‌دار را انتخاب كنيد، چون‌كه زندگى بدون هدف و آرمان، آدم را به‌ هيچ‌كجا نمى‌رساند و تمام انرژيهايش را هرز مى‌برد. حتما شنيده‌ايد كه پيامبر جاودان آزادى، امام حسين زندگى را در يك كلام، آرمان و مجاهدت تعريف كرده است. درسى كه غيرممكن‌ها را ممكن مى‌كند. همه‌ ‌‌‌‌‌ سدها را مى‌شكند.

بله شما آزادى ايران از يوغ ستم آخوندى را ممكن و محقق خواهيد كرد. شما بايد ايران را گلستان آزادى و عدالت كنيد. بايد آن‌ را شكوفا و سرسبز كنيد.

و من مطمئنم كه در نقطه‌‌‌‌‌‌‌ مقابل ديكتاتورهاى مرتجع حاكم بر ايران، كه فقط جنگ و بدبختى و سيه‌روزى، فقر، اعتياد و نااميدى و يأس را براى مردم ايران به‌ارمغان آوردند، اين مقاومت و نسل جوان ايران، اميد، عشق، رحمت، رهايى و آينده‌يى بسيار بسيار پرشكوه و تابناك را به‌ارمغان خواهد آورد.

مطمئنم كه با چنين نسلى، پيروزى و آزادى و سرنوشت تابناك مردم ايران محقق خواهد شد.

براى همه ‌‌‌‌‌‌‌شما آرزوى موفقيت مى‌كنم. مطمئنم كه همه‌‌‌‌‌‌‌ جوانهاى ايران، چه شما كه اين‌جا هستيد و چه آنها كه در صحنه هستند، روزى به ‌مسئوليت خودشان قيام خواهند كرد و آن ‌روز دور نيست و واى به ‌آن ‌روز، واى به ‌مرتجعين و دجالآن كه از چنين روزى بسيار بسيار هراسانند. موفق باشيد، خدا نگهدار
 
 

سال 1358 دانش‌آموزان و دانشجويان در صفوف ميليشاى مجاهد خلق

 
به‌مناسبت آغاز مهرماه و شروع سال تحصيلى

مهرماه با صداى دل‌انگيز قدمهاى يك نسل 30ميليونى از جوانان و نوجوانان ايران از راه مى‌رسد. فصلى سرشار از احساسهاى معصوم دانش‌آموز و دانشجو و مدرسه و دانشگاه و درس و كلاس و همكلاسى و معلم و شاگرد و استاد و كتاب و قلم و الف و ب و يا. مهرماه، فصل سرشارى، فصل جوانى، فصل نسلى پر از توان و استعداد و آرزو و اميد كه بايد براى به‌عهده گرفتن مسئوليتى كه بر عهده همه نسلهاى جوان است، آماده باشد. فرارسيدن ماه مهر، فصل نوجوانان و جوانان ايران، فصل آموزگاران و معلمان و دبيران و استادان، فصل يارانى كه هميشه در كنار نسل جوان كشور از خواستهاى آنها دفاع كرده و مهر و محبت خود را نثار كودكان و نوجوانان ميهن نموده، برهمه شما و همه مردم ايران مبارك باد.
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen