Freitag, 21. Juni 2019

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن به‌ مناسبت ۳۰خرداد ۱۳۶۰ + فیلم

فعالیت‌های کانون‌های شورشی به‌ مناسبت ۳۰خرداد سال ۱۳۶۰

فعالیت‌های کانون‌های شورشی به‌ مناسبت ۳۰خرداد سال ۱۳۶۰
۳۰خرداد در تاریخ مقاومت مردم ایران در برابر فاشیسم مذهبی جایگاه ویژه‌یی دارد. در روز ۳۰خرداد در سال ۱۳۶۰ وقتی که پاسداران جنایت‌پیشه تظاهرات مسالمت‌آمیز نیم میلیون نفر از مردم تهران را به رگبار بستند و بسیاری از تظاهرکنندگان را دستگیر و اعدام کردند مقاومت مردم ما در برابر استبداد مذهبی وارد دوران جدیدی از حیات خود شد و روز ۳۰خرداد ۱۳۶۰ به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران به ثبت رسید.
این روز همچنین به‌عنوان روز شهیــــــدان و زندانیــــان سیاسی برگزیده شده است.
برگ زرین و تاریخی دیگری که در این روز ورق خورده است مربوط به روز ۳۰خرداد ۱۳۶۶ است. در این روز رهبر مقاومت برادر مجاهد مسعود رجوی تأسیس ارتش آزادیبخش ملی ایران را اعلام نمود.
کانونهای قهرمان شورشی در سالگرد ۳۰خرداد با فعالیت‌های خود در شهرها و استانهای مختلف میهن نشان دادند مقاومتی که این روز یادآور سرفصلهای مهم تاریخچه آن هست چگونه در سراسر خاک ایران و در اعماق قلوب مردم این مرز و بوم ریشه دارد و تبدیل به منبع خاموشی ناپذیری از انگیزش مبارزاتی در قلب و عزم و اراده جوانان آزادیخواه و مجاهد و مبارز این میهن شده است.

تهران- کانون شورشی ۵۵۸ - ۳۰خرداد۱۳۹۸
رزمندگان کانون شورشی ۵۵۸ در تهران تابلوی ورودی یکی از مراکز بسیجی ضدمردمی با عنوان «مرکز بسیج شهر قدس – حوزه ۳» را به آتش کشیدند. 
https://news.mojahedin.org/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen