Sonntag, 16. Juni 2019

تظاهرات بزرگ ایرانیان در بروکسل - مریم رجوی: اتحادیه اروپا باید رژیم ملایان را مورد تحریم‌های همه‌جانبه قرار دهد


درود بر زنان و مردان شجاعی كه در کانون‌های شورشی و شوراهای مردمی مقاومت، این صف را در سراسر #ایران تشكیل داده‌اند و افتخار بر شما که این صف را در قلب اروپا و در مقابل اتحادیه اروپا در #بروکسل امتداد داده‌اید.


تظاهرات بزرگ ایرانیان در بروکسل - مریم رجوی: اتحادیه اروپا باید رژیم ملایان را مورد تحریم‌های همه‌جانبه قرار دهد
روز شنبه ۲۵خرداد۱۳۹۸(۱۵ژوئن ۲۰۱۹)، هزاران ایرانی در تظاهرات بزرگی در بروکسل گرد آمدند تا نقض وحشیانه حقوق‌بشر در ایران و تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم در منطقه را محکوم نموده و از مقاومت ایران و رئیس‌جمهور برگزیده آن خانم مریم رجوی حمایت کنند. تظاهر کنندگان پشتیبانی خود را از سازمان مجاهدین خلق ایران و کانون‌های شورشی اعلام می‌کنند و در میدان شومان تجمع و سپس راهپیمایی می‌کنند. خانم مریم رجوی در یک پیام ویدئویی خطاب به تظاهر کنندگان گفت:
«... رژیم پوسیده ولایت فقیه در محاصره یک جامعه به ‌شدت معترض و به‌ستوه آمده است. کار به آنجا رسیده که مانند اواخر رژیم شاه، نمایندگان مجلس ارتجاع، پشت سر هم در مجلس همین رژیم،، زنگ خطر،، را به صدا در می‌آورند و نسبت به فاجعه‌ای که در تقدیر رژیمشان است، هشدار می‌دهند.... آخوند روحانی و وزرایش هم می‌گویند که در چهل سال گذشته اوضاع رژیم هیچ‌گاه به‌ این وخامت نبوده است».
خانم رجوی افزود: مردم ایران «سرنگونی تمامیت رژیم را می‌خواهند و فریاد می‌کشند حال اگر کسی می‌تواند،‌ رفتار فاشیسم دینی و ولایت فقیه را با مشوقهای اقتصادی و سیاسی تغییر بدهد، به شرط این‌که حقوق‌بشر و حق حاکمیت مردم ایران قربانی نشود، ما به‌غایت استقبال می‌کنیم و می‌گوییم هر اندازه که می‌توانید رفتار این رژیم را تغییر بدهید...».

Bild könnte enthalten: 4 Personen, Personen, die lachen, Personen, die stehen Bild könnte enthalten: 7 Personen, Personen, die lachen, Personen, die stehen und im Freien Bild könnte enthalten: 8 Personen, einschließlich Fara Mahmoudi, Personen, die lachen, Personen, die stehen und im Freien
Bild könnte enthalten: 5 Personen, Personen, die stehen und im Freien
Bild könnte enthalten: 2 Personen, Personen, die stehen und im Freien

https://www.iranntv.com/2019/06/15/همبستگی-با-قیام-و-مقاو

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen