Sonntag, 16. Juli 2017

تجمع اعتراضی بازنشستگان صنعت فولاد کشور در تهران

تجمع اعتراضی بازنشستگان صنعت فولاد کشور در تهران

تجمع اعتراضی بازنشستگان صنعت فولاد کشور در تهران

جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد کشور روز گذشته شنبه 24تیر 96 اقدام به تجمع اعتراضی در مقابل ساختمان دفتر مرکزی صندوق فولاد تهران کردند.

این تجمع که برای چندمین بار در شش ماه گذشته برگزار شد در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و عدم پرداخت به موقع مستمری بازنشستگی کارگران برگزار شد.

یکی از شرکت کنندگان در این تجمع گفت ”از سال ۹۱پرداخت مجدد احکام معلق شده، حق سرپرستی و حق سختی کار نیز پرداخت نشده است و با وجود اعتراضات مکرر هنوز مطالبات ما برآورده نشده است“.

بیشتر بخوانید:

پرداخت نشدن مستمری خردادماه بازنشستگان صنعت فولاد کشور


شایان ذکر است که پرداخت مستمری بازنشستگی جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد کشور با وقفه‌ای ۱۲روزه مواجه شده بود. صندوق بازنشستگی فولاد کشور که بیش از ۸۵هزار بازنشسته دارد، مستمری خرداد ماه آنها را هنوز پرداخت نکرده و کانون بازنشستگان فولاد به‌عنوان متولی رسیدگی به مشکلات بازنشستگان در این زمینه هیچ واکنشی از خود نشان نداده است.

به گفته یکی از بازنشستگان علت تأخیر کمبود اعتبارات مالی است. این در حالی است که بازنشستگان صنعت فولاد کشور که حداقل‌های مزدی را دریافت می‌کنند علاوه بر داشتن دغدغه تأمین مایحتاج روزانه خود، برای پرداخت اقساط بانکی خود برنامه‌ریزی کرده‌اند و هر روزی که اقساط بانکی آنها به تأخیر بیافتد بانکها جرایم آن را بدون هیچ ملاحظه‌ای از بازنشستگان دریافت می‌کنند.
https://www.mojahedin.org/news/201812

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen