Samstag, 8. Juli 2017

هلاکت ۵تن از مزدوران حزب‌الشیطان لبنان در سوریه

صحنه‌ای از تشییع جنازه کشته‌شدگان حزب‌الشیطان

صحنه‌ای از تشییع جنازه کشته‌شدگان حزب‌الشیطان

۵تن از نیروهای شبه‌نظامی حزب‌الشیطان که در جنگ علیه مردم سوریه شرکت داشتند در درگیریهای اخیر کشته شدند.

اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه ۱۷تیر ۹۶ضمن اعلام خبر فوق افزود که دو تن از این نفرات به نامهای «محمد حسین علی الهق» و «مهدی حسان ابوحمدان» کمتر از ۱۶سال داشتند که این امر نشان می‌دهد حزب‌الله در بحران بزرگ نیرویی به‌سر می‌برد به‌طوری‌که مجبور شده است کودکان و دانش‌آموزان مدارس را نیز برای جنگ در سوریه سربازگیری کند.
اسامی سه تن دیگر از این مزدوران «کریم کرم کریم»، «علی طالب منون» و «ابراهیم حیدر جونی» ذکر شده است. همگی این ۵تن از اهالی روستاها و شهرهای جنوب لبنان هستند.

بیشتر بخوانید:‌

هلاکت نیروهای حزب‌الشیطان در نبردهای آزادسازی قنیطره به دست رزمندگان سوری

رزمندگان ا‍پوزیسیون سوریه طی سلسله نبردهای آزاد کردن شهر بعث مرکز استان قنیطره از کنترل شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان موفق شدند بسیاری از شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان را کشته و برخی مناطق این شهر را آزاد کنند.

تلویزیون اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه ۴تیر ۹۶با پخش این خبر افزود انقلابیون سوری توانستند خطوط دفاعی رژیم اسد در شهر بعث را شکافته و نقاط مهم غرب این شهر را به کنترل خود درآورند و بعد از کشتن و مجروح کردن بسیاری از شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان، یک سلاح ضدهوایی ۲۳م. م و یک ۱۴.۵م.م را منهدم کنند.

قابل ذکر است با وجود این‌که مرکز شهر بعث و مناطق دیگری از استان قنیطره تحت کنترل نیروهای رژیم اسد و شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان است و در آنجا مقرات نظامی دارند ولی بسیاری از مناطق استان قنیطره تحت کنترل ارتش آزاد سوریه است.

کشته شدن سه تن از شبه‌نظامیان حزب‌الله در سوریه

۳نفر دیگر از نیروهای شبه‌نظامی حزب‌الشیطان در درگیری با رزمندگان ا‍پوزیسیون سوریه به هلاکت رسیدند.

اورینت روز ۲تیر ۹۶ضمن اعلام خبر فوق افزود که اسامی این سه نفر ربیع عفیف علیق، دامی بسام اسعد و علی عباس بدران می‌باشد.

اورینت گفت جزییات دیگری از مکان یا زمان کشته شدن این نیروها منتشر نشده است.

کشته شدن تعداد دیگری از شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان و تیپ موسوم به فاطمیون در سوریه

طی سلسله نبردهای جاری در بادیه سوریه تعداد دیگری از شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان و تیپ موسوم به فاطمیون که در کنار نیروهای اسد می‌جنگیدند کشته شدند.
اورینت متعلق به ا‍پوزیسیون سوریه ۱تیر ۹۶گزارش کرد دو نفر از نیروهای حزب‌الشیطان لبنان به اسامی «علی دندش دندش الجاح» و «احمد حیدر اسمر ساجد» در این درگیریها کشته شدند.

همچنین ۴نفر از نیروهای مزدور تیپ موسوم به فاطمیون از نیروهای وابسته به سپاه پاسداران به اسامی «اسماعیل رضایی»، «‌جواد حیدری»، «ذبیح‌الله غلامی» و‌ «علی جان فتحی» در این درگیریها کشته شدند.
https://www.mojahedin.org/news/201413

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen