Donnerstag, 6. Juli 2017

تجمع اعتراضی غارت شدگان در مشهد، خرم‌آباد و دشتستان در استان بوشهر

تجمع اعتراضی غارت شدگان

تجمع اعتراضی غارت شدگان

صبح پنجشنبه ۱۵تیرماه ۹۶ غارت شدگان مؤسسه پدیده در مشهد که در اعتراض به سقوط سهام خود و همچنین مدیریت نالایق این مؤسسه مقابل ساختمان آن در مشهد تجمع کرده بودند به سمت رستوران پدیده راهپیمایی کردند.

راهپیمایان در مسیر خود شعار می‌دادند: «سهامدار پدیده جون به لبش رسیده» و «یا حجت ابن الحسن ریشه ظلمو بکن». و «سهامدار پدیده فقط دروغ شنیده». و «یک اختلاس کم بشه مشکل ما حل می‌شه».

مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی نیز در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی در مقابل معترضان که به مقابل رستوران پدیده؛ صف کشیدید.

در خرم‌آباد جمعی از غارت شدگان‌ توسعه (آرمان) در اعتراض به غارت اموالشان اقدام به تجمع کردند.

و غارت شدگان در دشتستان در استان بوشهر روز پنجشنبه ۱۵تیر در اعتراض به عدم تعیین تکلیف حسابهای خود با مؤسسات غارتگرباصطلاح مالی و اعتباری مقابل فرمانداری رژیم در دشتستان تجمع کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:
تجمعهای اعتراضی غارت شدگان پدیده شاندیز
روز دوشنبه ۵تیرماه 96 غارت شدگان پدیده شاندیز به افت ٨٨درصدی سهام و بلاتکلیفی بیش از ٢٨ماه از تعهدنامه‌داران و سهامداران در رستوران اریکه تهران که منجر به بسته شدن این رستوران شد؛ تجمع اعتراضی برگزار کردند.

همچنین جمعی از غارت شدگان مؤسسه کاسپین متعلق به سپاه پاسداران روز یکشنبه در مقابل این مؤسسه در میدان آرژانتین در تهران تجمع کرده و با شعار کاسپین کاسپین پول ما را پس بده خواستار پس گرفتن اموال به غارت رفته خود بودند'.
https://www.mojahedin.org/news/201315

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen