Dienstag, 14. Februar 2017

تجمعهای اعتراضی اقشار مختلف مردم در مقابل مجلس ارتجاع

تجمع اعتراضی مالباختگان موسسه کاسپین
تجمع اعتراضی مالباختگان موسسه کاسپین

اقشار مختلف مردم امروز سه‌شنبه 26بهمن 95 در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارشهای دریافتی حدود 700نفراز غارت شدگان مؤسسه کاسپین مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تجمع‌کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: من پولم را در جایی به امانت گذاشتم که روی سر درب آن نوشته شده بود مؤسسه اعتباری کاسپین با مجوز جمهوری اسلامی.
 
همچنین گزارشهای دریافتی حاکی است امروز حدود 150تن از مهندسان و کارشناسان شرکت مخابرات در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی کردند و خواهان امنیت شغلی خود شدند. معترضان خواستار تأمین امنیت شغلی خود شدند.

روز سه‌شنبه26بهمن همچنین حدود 150تن از مهندسان و اپراتورهای برق فشارقوی (کلاه زردها) مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزارکردند. تجمع‌کنندگان خواهان لغو واگذاری پستهای فشار قوی برق به بخش خصوصی شدند.
آنها پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: ”واگذاری پستهای فشار قوی تضییع حقوق کارمندان، کارگران و مهندسان شرکت است. ما خواهان لغو واگذاری پستهای فشار قوی به بخش خصوصی هستیم“.

امروز (سه‌شنبه 26بهمن) همچنین جمعی از دهیاران کشور در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع‌کنندگان خواستار تأمین امنیت شغلی دهیاران شدند.
این دهیاران همچنین خواستار تغییر وضعیت شغلی خود، حل مشکلات بیمه‌یی و اصلاح قوانین مربوط به دهیاری در کشور شدند.

و صبح روز سه‌شنبه 26بهمن حدود 150نفر از معلمان بازنشسته سال 95 مقابل سازمان برنامه و بودجه تجمع کردند و خواهان پرداخت پاداش 30ساله خود شدند.
تجمع‌کنندگان گفتند: تمام ارگانها و سازمانهای دولتی بعد از 30سال به کارمندان بازنشسته پاداششان را می‌دهند ولی ما را یک‌سال سر می‌دوانند و سرانجام هم پاداش ما را به غارت می‌برند.
https://www.mojahedin.org/news/193611

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen