Mittwoch, 15. Februar 2017

مقاومت ایران مراکز آموزشی سپاه تروریستی را افشا می‌کند

کنفرانس مطبوعاتی علیرضا جعفرزاده - افشای سپاه قدس

کنفرانس مطبوعاتی علیرضا جعفرزاده - افشای سپاه قدس

تلویزیون الاخباریه گزارش داد: دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن برای افشای مراکز فرماندهی و آموزش وابسته به سپاه قدس وابسته به سپاه پاسداران  که هدفش جذب  مزدور و دادن آموزش نظامی به آنها و اعزام شان به سوریه و عراق و یمن است کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد.

علیرضا جعفرزاده معاون دفتر اپوزیسیون ایران در واشینگتن گفت: رژیم ایران موتور اصلی گسترش خشونت و تروریزم در چندین کشور مثل سوریه می‌باشد و حامی اصلی داعش است و دوم این‌که رژیم ایران خواستار تشکیل و ارتقاء داعش است زیرا که اپوزیسیون سوریه را هدف قرار می‌دهد و نه رژیم اسد.

تلویزیون الاخباریه افزود: در این کنفرانس مهمترین مراکز آموزشی مثل قرارگاه امام علی افشاء شد که بر اساس قومیتهایی که به‌خصوص از سال2012 به اینطرف از خارج آمده‌اند شامل چند قرارگاه می‌شود. این کنفرانس تأکید کرد که حدود دو هزار نفر از افغانیها به‌صورت ماهانه به میدانهای درگیری فرستاده شده‌اند.

تلویزیون الاخباریه در ادامه گفت: در این کنفرانس پادگانهای آموزشی سپاه افشا شد و تابه‌حال 144 قرارگاه کشف شده است که در تهران می‌باشند و مراکز آموزشی در مناطق درگیری نیز هست. این مراکز برخی موقت تا 45روزه و برخی درازمدت بین 9تا12ماهه هستند. همچنین روی ایجاد هسته‌های غیرفعال در داخل کشورهایی که رژیم ایران نتوانسته است مثل برخی از کشورهای خلیج‌فارس که به داخل آن نفوذ کند متمرکز شده است... رژیم ایران نامی است که خون و تروریزم و تخریب را یادآوری می‌کند.

https://www.mojahedin.org/news/193681

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen