Dienstag, 14. Februar 2017

پیامهای تسلیت جرج صبرا و سرتیپ اسعد الزعبی به‌خاطر درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده

سرتیپ اسعد الزعبی و جرج صبرا

سرتیپ اسعد الزعبی و جرج صبرا

جرج صبرا عضو هیأت عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه، در پیام تسلیتی از سوی اپوزیسیون سوریه به‌خاطر درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابر زاده نوشت:
دوستان و رفقای عزیز در شورای ملی مقاومت ایران
با تأسف بسیار و با تسلیم در برابر مشیت خداوند، خبر درگذشت محمدعلی جابرزاده مسئول کمیسیون مطالعات سیاسی در شورای ملی مقاوت ایران را دریافت کردیم.

ضمن تسلیت درگذشت این مبارز پیوسته به رحمت حق به شما و از آنجا که ما نیز همگی با از دست دادن یک شخصیت مبارز نستوه، با تاریخی سرشار از دفاع از حقیقت و آزادی و عدالت و انسانیت داغدار شده‌ایم، فقدان او را به خودمان نیز تسلیت می‌گوییم.

از سوی خودم و از سوی رفقایم در حزب دموکراتیک مردم سوریه و از سوی همکارانم در شورای ملی سوریه و به‌نمایندگی از اپوزیسیون سوریه که با دستان پاک این مبارز فقید و دستان همه شما در حمایت از انقلاب سوریه و یاری آرمان خلقهایمان برای آزادی و کرامت و سرنگونی استبداد، آشنایی دارند، به شما تسلیت می‌گوییم و از طریق شما گرم‌ترین تسلیت‌هایمان را به همه بستگانش ابراز می‌کنیم. 
از خداوند، برای آن مبارز فقید رحمت ابدی و بهشت جاودان و برای شما سلامتی و پایداری مسئلت داریم.


سرتیپ اسعد الزعبی عضو هیأت عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه طی پیامی، درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده را تسلیت گفت، و نوشت:
«با سلام به شما و خداوند به شما پاداش بزرگ بدهد و یار از دست‌رفته‌یی که مقاومت قهرمان ایران او را از دست داده است را رحمت کند؛ مقاومتی که پیوسته بهایی سنگین برای آزادی مردم ایران می‌پردازد. برای این شادروان، رحمت و برای شما پس از او طول زندگانی آرزومندیم و انا الله وانا الیه راجعون.

مقاومت ایران به رهبری رئیس‌جمهور مریم رجوی به یاری خدا پیروز است.

https://www.mojahedin.org/news/193592

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen