Sonntag, 4. Juni 2017

ژنرال مک مستر:‌ باید با تروریسم رژیم ایران مقابله کرد

ژنرال هربرت مک‌مستر

ژنرال هربرت مک‌مستر

مشاور امنیت ملی آمریکا می‌گوید باید با تروریسم رژیم ایران و فعالیتهای بی‌ثبات کننده آن مقابله کرد.

دونالد ترامپ : تکثیر تسلیحات توسط ایران در منطقه، دلیل خوبی برای تمرکز بر این کشور است.

ژنرال مک مستر مشاور امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید باید بر روی رژیم ایران متمرکز بود چرا که این رژیم به حمایت از تروریسم ادامه می‌دهد و دنبال تکثیر هسته‌یی است.
وی افزود: رژیم ایران بزرگترین حامی دولتی تروریسم است. این رژیم به توزیع سلاح در میان شبه‌نظامیان در خاورمیانه می‌پردازد. این مسأله دلیل بسیار بسیار خوبی است که باید روی مقابله با آن تمرکز کرد.

ژنرال مک مستر به سفر دونالد ترامپ به ریاض و اجلاس وی با رهبران کشورهای اسلامی و عربی اشاره کرد و گفت:‌ «تلاشی هماهنگی صورت گرفت و اهداف روشن و مشخص ترسیم شد تا در راستای مبارزه با تروریسم و قطع منابع مالی گروه‌های تروریستی گام برداریم» 

وی پیشتر هم در مورد این سفر گفته بود:‌ «رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در سفر به منطقه و دیدار با رهبران بیش از 50کشور اسلامی و عربی بر مقابله با بنیادگرایی تأکید کرد تا اسلام معتدل مسلط باشد. سخنرانی وی خطاب به جهان اسلام علیه دشمن مشترک و بیانگر التزام آمریکا به حمایت از جهان اسلام بود» 

بیشتر بخوانید:
مشاور امنیت ملی کاخ سفید: با رژیم ایران، داعش و القاعده مقابله می‌کنیم

ژنرال هربرت ریموند مک مستر مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد: دونالد ترامپ آماده است تا با سیاستهای مخرب رژیم ایران در منطقه به‌ویژه در سوریه و حمایت آن از رژیم قاتل اسد مقابله کند.

وی که روز جمعه 22اردیبهشت 96 در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید شرکت کرده بود افزود: دونالد ترامپ کشورهای مسلمان، عرب و دوست را ترغیب می‌کند تا با شبه‌نظامیان داعش، القاعده، رژیم ایران و رژیم اسد که باعث رنج و بحران در دنیای اسلام شده‌اند مقابله کنند و صلح گسترده‌یی را برقرار نمایند.
https://www.mojahedin.org/news/199605

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen