Freitag, 2. Juni 2017

مقالات * مهرداد هرسینی:‌ اتحاد رمز پیروزی ماست!



گردهمایی بزرگ دیگری برای ایرانی آزاد، برای حقوق بشر و حق حاکمیت مردمی و برای برابری و عدالت از سوی مقاومت ایران در راه است.
اما اینبار با یک تفاوت بنیادین! تفاوتی بنام پدیدار شدن «چرخش دوران» به موازات تمامی شکست‌های استراتژیک دیکتاتوری خامنه‌ای درزمینه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و تثبیت آلترناتیوی بنام مجاهدین و مقاومت ایران.

این دیگر سخن ما یاران و پشتیبانان مقاومت ایران نیست، بلکه «دشمنان» نیز با بیان و ادبیات متفاوت طی ماه‌های اخیر و بکرات به آن اعتراف کرده‌اند. شکست ولی‌فقیه برای از بین بردن کامل «بدنه و تشکیلات مجاهدین» به‌عنوان نیروی پیشتاز جنبش، آنهم با تمامی هزینه‌های میلیاردی، موشک‌باران، قتل‌عام در اشرف قهرمان و زندان لیبرتی، توطئه و دسیسه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، گسیل گله‌های مزدبگیران و مأموران پیشانی سیاه، بهترین بینه بر حال و روزگار «مقام معظم» طی یک سال گذشته است.
این بزرگترین درس از چرخش و تحولات بعدی آن برای تمامی عاشقان آزادی ایران، انسان‌های شرافتمند، وجدان‌های بیدار بشری و نیز برای خانواده بزرگ مقاومت می‌باشد. خامنه‌ای با خیل گزمگان و گماشتگان حکومتی، به یمن دلارهای نفتی و به یمن زد و بند و ساخت‌وپاخت، یکبار دیگر دید و تجربه کرد که چگونه این مقاومت به یمن هوشیاری رهبری برادر مسعود و تلاش‌های شبانه‌روزی خواهر مریم در سطح بین‌المللی، توانست ناممکن را «ممکن» نماید و دلاور زنان و مردان میهن امان را به سلامت از کام مارغاشیه و اژدهای هفت سر عمامه بسر ولایت برهاند.
ادامهٔ مطلب در لینک زیر: 
http://www.hambastegimeli.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen