Freitag, 6. August 2010

برگزاري 200 مراسم و تظاهرات در 40شهر و صدها پيام از 5 قاره جهان



برگزاري 200 مراسم و تظاهرات در 40شهر و صدها پيام از 5 قاره جهان

در هفته همبستگي با اشرف و بزرگداشت حماسه هاي فروغ جاويدان و فروغ ايران

و گراميداشت زندانيان قتل عام شده در سال67

اتحاديه جهاني ايرانيان در دفاع از اشرف از مشاركت گسترده عموم ايرانيان شرافتمند و نيروهاي آزاديخواه و هواداران مقاومت در كارزار جهاني همبستگي با اشرف و گراميداشت خاطره 30هزار زنداني سياسي قتل عام شده در سال67- كه درهفته چهارم تا يازدهم مرداد برگزار شد، قدرداني و سپاسگزاري مي كند.

در اين كارزار جهاني، هموطنان آزاده وحاميان اشرف، 200مراسم و تظاهرات, و آيينهاي دعا و نيايش و فعاليتهاي جمعي در شهرهاي مختلف جهان برگزاركردند. صدها پيام نيز از سوي اعضاي پارلمانها و شخصيتهاي سياسي و مذهبي از 5 قاره جهان در همبسگتي با اشرف فرستاده شد.

شركت كنندگان در اين سلسله برنامه ها خاطره تابناك شهيدان قهرمان حماسه ميهني فروع جاويدان و شهيدان والامقام حماسه فروغ ايران در 6و 7مرداد سال گذشته را گرامي داشتند و پايداري 36گروگان اشرفي و اعتصاب غذاي قهرمانانه اشرفيان و اعضا و هواداران مقاومت در شهرهاي مختلف جهان را ارج نهادند. شخصيتهاي مختلف سياسي, مذهبي و فعالان حقوق بشري از كشورهاي مختلف جهان با شركت در اين برنامه ها و ايراد سخنراني بر همبستگي خود با مقاومت ايران و مجاهدان اشرف تاكيد كردند.

شهرهاي واشينگتن, اتاوا, تورنتو, ونكوور, پاريس, اورسوراواز, برلين كلن, هامبورگ, فرانكفورت, هارلم, بن, دوسلدرف, آخن , مونستر, برمن, كارلسروحه, اشتوتگارت, ويسبادن, بوخوم , گوتينگن, نورنبرگ, كاسل, رم, اسلو, آرهوس, كپنهاگ, يوتوبوري, استكهلم, بروكسل, دنهاق, آمستردام, وين, بازل, ژنو. لندن, بيرمنگام, لوكزامبورگ, بخارست و سيدني شاهد اين تظاهرات و مراسم بزرگداشت بودند.

ايرانيان آزاده ضمن ابراز انزجار از توطئه هاي رژيم آخوندي و مزدورانش در عراق عليه اشرف, بار ديگر بر همبستگي و ايستادگي همه جانبه براي دفاع از اشرف پايدار تاكيد كردند.

شخصيتهاي خارجي از سراسر جهان در پيامها و سخنرانيهاي خود به مناسبت اولين سالگرد فروغ ايران, تاكيد كردند با تمام قوا ازتعرض به اشرف جلوگيري خواهند كرد.

هواداران مقاومت ايران در سراسر جهان و حاميان اشرف در سطح بين المللي در اين كارزار جهاني تحقق موارد زير را خواستار شدند:

1. لغو محاصره اشرف, به خصوص آزادي ورود خانواده ها, وكلا, پزشكان, پارلمانترها و فعالان حقوق بشر به اشرف و پايان دادن به حضور مزدوران وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس در ورودي اشرف و شكنجه رواني ساكنان.

2. استقرار گروه مانيتورينگ نيروهاي آمريكايي در اشرف و تضمين حفاظت ساكنان اشرف و ممانعت از خشونت و جابه جايي اجباري ساكنان اشرف در داخل عراق و تكرار فجايعي مانند 6 و 7 مرداد گذشته توسط اين نيروها و استقرار تيم نظارت سازمان ملل دراشرف

3. لغو احكام غيرقانوني بازداشت عليه ساكنان اشرف.

4. به رسميت شناختن حقوق و حفاظتهاي ضروري براي ساكنان اشرف به مثابه افراد حفاظت شده تحت كنوانسيون چهارم ژنو و التزام دولت عراق به اين حقوق و حفاظتها, همچنانكه در بيانات اخير نايب رييس جمهوري عراق و در قطعنامه 24 آوريل 2009 پارلمان اروپا آمده است.

5. تشكيل دادگاه بين المللي براي محاكمه آمران و عاملان قتل عام زندانيان سياسي

اتحاديه جهاني جوامع ايراني براي اشرف

15مرداد1389(6اوت2010)




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen