Mittwoch, 1. November 2017

نماینده انگلستان در سازمان ملل خواستار پایان محاصره غوطه شرقی در سوریه شد

متیو ری کرافت، نماینده دائمی انگلیس در سازمان ملل متحد

متیو ری کرافت، نماینده دائمی انگلیس در سازمان ملل متحد

 متیو ری کرافت، نماینده دائمی دولت انگلستان در سازمان ملل‌متحد روز سه‌شنبه ۹آبان ماه ۹۶در گفتگو با خبرنگاران با ابراز نگرانی نسبت به تبدیل شهر محاصره شده غوطه شرقی در سوریه به منطقه بحران‌زده، از رژیم اسد و متحدانش خواست تا به محاصره آن پایان دهند و مانع ورود کمکهای بشر دوستانه به این شهر نشوند.

وی بر لزوم فوری روند سیاسی جدی در مذاکرات آینده صلح در ژنو گفت که باید اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل نیز همراه با دیگر کشورها در این مذاکرات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:
لاوروف: مسکو از تلاش‌های ریاض برای متحد کردن اپوزیسیون سوریه، حمایت می‌کند
سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه در دیدار روز گذشته خود پنجشنبه 13مهر 96 با عادل الجبیر در مسکو حمایت خود را از تلاشهای عربستان برای متحد کردن اپوزیسیون سوریه، اعلام کرد.
عادل الجبیر نیز در کنفرانس خبری مشترک با لاوروف درباره پرونده سوریه گفت: ”همکاری با روسیه برای متحد کردن اپوزیسیون و افزایش مشارکتشان در مذاکرات، از جمله پرونده‌های مورد مذاکره در مسکو بود“.
وی هم‌چنین بر گفتگو با همتای روسی خود پیرامون ضرورت حل و فصل مناقشه فلسطین بر پایه راه‌حل تشکیل دو کشور و بر ضرورت تلاش برای نزدیک کردن دیدگاههای طرف‌های درگیر در لیبی و پشتیبانی از تلاش‌های فرستاده سازمان ملل متحد، بر ضرورت حل و فصل بحران یمن بر پایه قوانین بین‌المللی تأکید کرد.

 https://www.mojahedin.org/news/207204

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen