Sonntag, 19. November 2017

ادامه حملات هوایی و توپخانه‌یی به منطقه غوطه شرقی دمشق

گلوله باران غوطه دمشق

گلوله باران غوطه دمشق

 شبه‌نظامیان رژیم اسد حملات هوایی و توپخانه‌یی در غوطه شرقی در حومه دمشق را شدت بخشید‌ه‌اند که به کشته و مجروح شدن دهها تن از شهروندان منجر شد.

هواپیماهای روسی نیز با بمبهای خوشه‌یی، شهرهای مختلف در غوطه شرقی را که مناطق محاصره شده است، بمباران کردند. گزارشی از تلویزیون اورینت 28آبان 96

گزارشها حاکیست نبردها میان شبه‌نظامیان رژیم اسد و یکانهای رزمنده سوری در منطقه اداره ترابری غوطه شرقی جریان دارد. در عین‌حال مدیریت بهداری و مدیریت آموزش و پرورش در غوطه اعلام کردند بمبارانها ادامه دارد. این بمبارانها مدارس و مراکز درمانی را به تعطیلی کشانده است.

رژیم اسد حملات هوایی را علیه اغلب شهرهای غوطه شرقی ادامه می‌دهد. تاکنون بیش از 30حمله هوایی این شهرها و مناطق را هدف قرار داده است. ما اکنون در شهر دوما هستیم و شاهد بمبارانها بوده‌ایم. بر اثر بمباران محله‌های مسکونی تعدادی کشته و مجروح شدند

یک شهروند: ماشین هدف قرار گرفت من سرم ترکش خورد بعد هم آتش‌سوزی رخ داد.

یک شهروند دیگر: «اینجا که می‌بینید ویرانیهای زیادی ایجاد شده است. این ساختمان یک گلوله توپ خورد. به این خیابان نیز یک گلوله اصابت کرد. زخمی داشتیم ولی خوشبختانه جدی نبود».

روز چهارشنبه یک روز خونین با بیش از 50حمله هوایی علیه غوطه شرقی بود. بیش از 10تن در جریان این بمبارانها جان‌باخته و بیش از 50تن دیگر زخمی شدند. همزمان نبردها در اداره ترابری غوطه میان رزمندگان و شبه‌نظامیان اسد جریان دارد.

 https://www.mojahedin.org/news/208008

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen