Donnerstag, 21. Mai 2015

حمایت شخصیتهای رومانی، کومور و ایتالیا از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس در ۲۳خرداد (۱۳ژوئن)

ماریا گرچه‌آ - اشرفی سعید هاشم - داویده مینرو

ماریا گرچه‌آ - اشرفی سعید هاشم - داویده مینرو


تاريخ: AM 6:49:03 1394/2/31
ماریا گرچه‌آ – نماینده پارلمان رومانی
سلام دوستان عزیز مقاومت ایران. نام من ماریا گرچه‌آ است و نماینده پارلمان رومانی هستم. من سالها است که از مقاومت ایران حمایت می‌کنم، چون اعتقاد دارم که جنبش خانم رجوی، جنبشی دموکراتیک است که علیه یکی از وحشی‌ترین رژیمها در جهان مبارزه می‌کند برای برقراری آزادی و دموکراسی در ایران. هم‌اکنون خاورمیانه در هرج و مرج است و رژیم ایران با دخالتهایش در عراق، سوریه یا یمن در مرکز این هرج و مرج قرار دارد. به همین دلیل بیش از پیش برای ما مهم است که از مقاومت ایران به‌عنوان بهترین و تنها آلترناتیو سازمان‌یافته علیه این رژیم غیرانسانی حمایت کنیم.
ادامه مطلب   از لینک زیر
http://www.mojahedin.org/news/156170/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen