Samstag, 30. Mai 2015

نظرات و دیدگاه ها سهیلا دشتی:‌ چرا ویلپنت!

لحظاتی هستند که از خودت می پرسی چرا برای برگزاری بزرگترین  تجمع بین المللی سالانه بر علیه بیناد گرائی اسلامی به سرکردگی ولی فقیه و تجدید پیمان برای ادامه مبارزه در سالن ویلپنت  نباید ثانیه ها هم از دست داد. باید که شب وروز خود را به هم دوخت تا شر ولایت فقیه را از ایران و منطقه کم کرد. یکی از لحظات را برایتان باز گوئی می کنم!
زن میانسالی مقابل من در کتابخانه مرکزی شهر نشسته است چهره ای گند مگون دارد، باخطوطی که جای پای سختی های زمان را نشان می دهد. از هر دری سخن می گوئیم. همسرش هم در کنارش هست. به من می گوید من نمی دانم که چگونه می شود روزهای زندگی مردم را فراموش کرد. هر وقت به روزهای زندگی خود درتهران نگاه می کنم، دچار دوگانگی می شوم.
ادامه مطلب   از لینک زیر
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen