Mittwoch, 26. Juni 2013

سخنرانی ليندا چاوز، رودی جوليانی، مايکل موکيزی، ژنرال جيمز جونز در گردهمايی بزرگ مقاومت ايران - پاريس –ويلپنت

سخنرانی لیندا چاوز، رودی جولیانی، مایکل موکیزی، ژنرال جیمز جونز در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران
سخنرانی ليندا چاوز، رودی جوليانی، مايکل موکيزی، ژنرال جيمز جونز در گردهمايی بزرگ مقاومت ايران
۲۲ژوئن- اول تير۹۲:
ليندا چاوز- مشاور ارشد پيشين کاخ سفيد


سلام، من ليندا چاوز هستم و من تحت رياست جمهور رونالد ريگان در ستاد ارشد کاخ سفيد خدمت کردم. اين يک افتخار بزرگی است که امروز همراه شما باشم. اين دومين سالی است که من در اين گردهمايی در پاريس شرکت دارم و بايستی به شما بگويم که در حالی که اخبار هفته را نگاه می کردم و رسانه های جهان به دنبال علامتی از دموکراسی در ايران بود، آنها در مکان اشتباهی جستجو می کردند چون آن علامت اين جا در اين سالن است.
ادامه مطلب ا از لینک زیر
http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=131100

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen