Donnerstag, 20. Juni 2013

پيامهای حمايت از گردهمايی بزرگ مقاومت - پاريس ويلپنت - ۲۲ژوئن - اول تير

مایکل کشمن، ساری اسایا، پیتر استاتسنی
مايکل کشمن، ساری اسايا، پيتر استاتسنی
مايکل کشمن، نماينده پارلمان اروپا از بريتانيا

سلام اسم من مايکل کشمن است. من از حزب کارگر انگلستان و از نمايندگان پارلمان اروپا هستم و می خواهم به شما بگويم که من در اين مبارزه با شما هستم. مسأله اشرف و ليبرتی برای همه کسانی که در پارلمان هستند از اهميت بالايی برخوردار است. ما از مبارزه شما و سختی هايی که به طور روزانه با آن درگير هستيد با خبر هستيم. پيام من به شما اين است که در اين مبارزه وارد شويد و برای به دست آوردن اين آزاديها کوشش کنيد آزاديهايی که همه ما بايد از آن بهره مند باشيم. به زبان ساده همه بايد از حقوق بشر برخوردار باشند و برای به دست آوردن اين آزاديها که بعضيها تنها در تصورات خود دارند بايد اين مبارزه را ادامه داد. ما با هم می توانيم به آزادی برسيم. من اين جا می خواهم به يک روز مهم اشاره کنم و آن 22ژوئن است. شما با حضور خود می توانيد نشان دهيد که با حضور دموکراتيک خود می توانيد به هرچيزی برسيد. حتماً حضور بهم برسانيد
ادامه مطلب ا از لینک زیر
http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=130780

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen