Samstag, 29. Juni 2013

سخنرانيهای شخصيتهای برجسته بين المللی: بيل ريچاردسون، جوليو ترتزی و اد رندل در گردهمايی بزرگ مقاومت در ويلپنت پاريس

بیل ریچاردسون، جولیو ترتزی و اد رندل
بيل ريچاردسون، جوليو ترتزی و اد رندل

  22ژوئن- اول تير92 ليندا چاوز: مفتخرم سخنران بعدی وزير خارجه پيشين ايتاليا عاليجناب جوليو ماريو ترتزی را به شما معرفی کنم.. جوليو ترتزی

ـ وزيرخارجه ايتاليا مارس 2013- 2011

ـ سفير ايتاليا در آمريکا 2011-2009

ـ سفير ايتاليا در ملل متحد 2009- 2008

ـ رئيس هيأت ايتاليا در شورای امنيت 2008- 2007

خانم رئيس جمهور برگزيده، دوستان عزيز، آقايان و خانمها

اين مايه خوشحالی و افتخار برای من است که امشب اين جا در ميان شما باشم. نماينده آنچه کشور من در گذشته تحت هدايت من که تا همين سه ماه پيش وزير خارجه بودم انجام داد و به شما از بابت تعهد کشور ايتاليا و افکار عمومی آن و تمامی سازمانهای غيردولتی و پارلمانترهايی که حاضرند، اطمينان دهم. و همچنين دولت کنونی و وزير خارجه آن در رابطه با آرمانهای که در قلوب شما است. امشب، جشن آزادی است
ادامه مطلب ا از لینک زیر
http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=131223

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen