Montag, 4. Oktober 2010

هواداران مجاهدین در همبستگی با اشرف در شهر کلن تظاهرات کردند



تظاهرات حامیان مقاومت در آلمان
AM 1389/7/12
هواداران مجاهدین و مقاومت ایران درکلن، در همبستگی با رزمندگان دلیر اشرف و برای اعتراض به محدودیتهای دولت دستنشانده مالکی، در رابطه با جلوگیری از ورود دارو و امکانات پزشکی و درمانی و نیازهای ضروری به شهر اشرف اقدام به برگزاری تظاهراتی در برابر کلیسای مرکزی شهر نمودند. تظاهرکنندگان همچنین یاد مادر کوشالی، که از مدافعان سرسخت حقوق اشرف بوده و در همه تظاهراتها و اکسیونهای دفاع از اشرف حضور داشت، همچنین خاطره خواهر مجاهد پروین ملک محمدی را نیز گرامی داشتند.

در این اجتماع که تنی چند از اعضای شورای ملی مقاومت در آن حضور داشتند شاعر پیشکسوت آقای رحمان کریمی در سخنان کوتاهی با تأسی از دلاوران اشرف و با همراهی حاضران برای ادامه مبارزه تا سر نگونی رژیم ولایت فریاد حاضر، حاضر، سرداد. تظاهرکنندگان همچنین شعارهایی در حمایت از زندانیان سیاسی و قیام آفرینان میهن سردادند:
زندانی سیاسی آزاد باید گردد
مرگ برخامنهای
مرگ بر دیکتاتور
مالکی حیا کن اشرف را رها کن
مازن و مرد جنگیم بجنگ تا بجنگیم
بیا بیا شعار مااست اشرف افتخار ماست
شعار هر ایرانی آزادی آزادی

این شعارها به زبان‌های فارسی و آلمانی توسط شرکت‌کنندگان داده شد. پخش ترانه سرودهای اجرا شده توسط هنرمندان اشرفی، در این تظاهرات، توجه و حمایت رهگذران و بازدید کنندگان بیشمار کلیسای تاریخی دم را به خود جلب نمود.
این گردهمایی که از ساعت ۱۷ بااجرای سرود ای ایران ای مرز پرگهر آغاز شده بود، در ساعت ۱۹ با همخوانی سرود قسم توسط حاضران به پایان رسید.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen