Montag, 7. Mai 2018

مصاحبه اسکای نیوز با دکتر سنابرق زاهدی: اگر قاطعیت وجود داشت نیاز به مذاکره مجدد بر سر برجام نبود

مصاحبه دکتر سنابرق زاهدی با تلویزیون اسکای نیوز
صاحبه دکتر سنابرق زاهدی با تلویزیون اسکای نیوز

مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت در مصاحبه با  اسکای نیوز گفت:‌ اگر سیاست قاطعانه‌یی در قبال رژیم ایران اتخاذ می‌شد امروز نیازی به مذاکره مجدد بر سر برجام نبود:
دکتر سنابرق زاهدی 16 اردیبهشت 97 به اسکای نیوز گفت بعد از گذشت سه سال از امضای توافق اتمی با رژیم ایران اثبات شد که سیاست مماشات با این رژیم و امتیاز دادن به آن شکست سختی خورد. چرا؟ زیرا در تمامی زمینه‌های این پرونده باید گفت که فعالیتهای اتمی رژیم به شکلی از اشکال ادامه دارد. پروژه سلاح اتمی رژیم هنوز ادامه دارد. برنامه موشکی این رژیم نیز ادامه دارد.  رژیم ایران دامنه فعالیت هایش را گسترش می‌دهد  و جنگش را به کشورهای مختلف صادر می‌کند. تمامی این عوامل نشان می‌دهد که سیاست مماشات سیاستی شکست خورده بوده  ولی در ارتباط با پروژه اتمی و ساختن بمب اتمی شما می‌دانید که مقاومت ایران اولین نیرویی بود که در سال ۲۰۰۲ زنگ خطر را به صدا در آورد و  از فعالیتهای مخفیانه  آب سنگین و  غنی‌سازی اورانیوم این رژیم  در شهر نطنز و اراک پرده برداشت.
در ارتباط با توافق اتمی من فکر می‌کنم که در همان روز خانم رجوی اطلاعیه‌ای صادر کرد  و به نکات بسیار مهمی اشاره کرد . این نکات هنوز هم وجود دارند. اگر کشورهای پنج به‌علاوه یک سیاست قاطعانه‌ای در این رابطه می‌داشتند رژیم ایران هیچ راهی جز دست کشیدن از پروژه اتمی نداشت و اگر چنین سیاستی میبود دیگر نمی‌آمدیم  بر سر این پروژه  مذاکره کنیم.   
 ثانیا خانم رجوی گفت می‌بایست به‌عنوان یک پایه اصلی بازوهای این رژیم را در کشورهای منطقه قطع کنیم و توافق بر سر این پرونده نخواهد شد مگر این‌که این رژیم را از کشورهای منطقه مانند عراق و یمن  و سوریه بیرون کنیم.
https://news.mojahedin.org

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen