Samstag, 22. April 2017

Türk Dili زبان ترکیه Recep Tayyip Erdogan: Türkiye ve Amerika stratejik müttefiktirler

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه


Recep Tayyip Erdogan Türkiye ve Amerika stratejik müttefik olduklarını söylüyor. Barack Obama döneminde mümkün değildi şey.

CNN televizyonu ile yaptığı görüşmenin bölümleri:
Recep Tayyip Erdogan 1 Farsça tarih ordibehesht 96: Trump son referandumun sonuçları için tebrik etmek beni aradı. O ikili ilişkilerin gelecekte daha güçlü hale gelecektir söyledi. O da Suriye beni üzerine görüşlerini paylaştı ...
Kesinlikle bir şey benim parmak koymak ve biz telefon görüşmesi ötesine birlikte çalışmak zorunda olmasıdır. Biz yüz kişi karşısında olmalı, Amerika ile Türkiye arasındaki ilişkiler güçlüdür ...
Biz ... Biz henüz Trump ile çalışmak için başlamadık olmaz ama gelecekte biz başlayacak ... sığınmacılar üzerinde yaklaşık $ 25 milyar var ... Avrupa Birliği durmadı Avrupa Trump birliği liderleri ile Türkiye'ye vaat geçirdi. Biz Trump ile başarılı bir sözüm var istiyorum. Biz stratejik müttefikleri ve Amerika'da bulunmaktadır. Ne yazık ki, Barack Obama, İttifak Trump yaklaşımı bizi mutlu ve stratejik NATO çatısı altında ortakları ve önemli iki ülke olarak ... umutlu, biz çok şey elde edebilir yapar ... elde etmek olamazdı. Ve Amerika bizim konular çok önemlidir çözebilirsiniz ve hükümet Trump ile ilgili bir sorun olduğunu sanmıyorum.

https://www.mojahedin.org/news/197172


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen