Mittwoch, 30. November 2016

هشدار علامه الحسینی نسبت به صدور مواد مخدر به کشورهای عربی توسط رژیم ایران

علامه سید محمدعلی الحسینی دبیرکل مجلس اسلامی-عربی

علامه سید محمدعلی الحسینی دبیرکل مجلس اسلامی-عربی

علامه سید محمدعلی الحسینی، دبیرکل شورای اسلامی-عربی لبنان طی مصاحبه‌یی با المدینه نسبت به صدور مواد مخدر توسط رژیم ایران به کشورهای عربی هشدار داد.

وی طی مصاحبه‌یی که 10 آذر صورت گرفته گفت: «رژیم ایران تلاش می‌کند با دامن زدن به فرقه‌گرایی و توزیع مواد مخدر، در کشورهای عربی نفوذ کند. رژیم ولایت‌فقیه از ابتدا تلاش کرد با استفاده از سلاح و دامن زدن به فرقه‌گرایی و صدور دیدگاه مهلک صدور انقلاب، پروژه خبیثانه خود را اجرا و در کشورهای ما نفوذ کند. در حال حاضر هم نوبت به صدور مواد مخدر رسیده است».

علامه سید محمدعلی الحسینی در ادامه این مصاحبه افزود: «هدف این طرح این است که با کشاندن جوانان به مصرف مواد مخدر و اعتیاد به قرص و به‌ویژه ”هروئین “ جامعه اعراب و کشورهای خلیج‌فارس را از داخل از هم بپاشاند. هروئین خطرناکترین و پلیدترین‌ نوع مواد مخدر است و مصیبتها بزرگ و خطر امنیتی اجتماعی قابل توجهی دارد و عقل و فکر جوانان ما را از نابود کرده و درگیریهای خانوادگی ایجاد و جامعه را از هم پاشانده و با عث نفوذ کینه می‌گردد و نسبت به خانواده و میهن بی‌توجهی ایجاد کرده و دستگاههای امنیتی کشورهای ما را به این بیماری مشغول می‌نماید و به این ترتیب راه را در مقابل نفوذ رژیم ایران در کشورهای ما باز می‌کند».

دبیرکل شورای اسلامی-عربی لبنان افزود: «منابع مختلف… ما تأکید کردند که رژیم ولایت‌فقیه و مشخصاً سپاه پاسداران شروع به برنامه‌ریزی برای صادرات قرصهای مواد مخدر و پودر هروئین کرده است و قصد دارد به تعدادی از تاجران مواد مخدر در ایران و عراق و لبنان و ترکیه و خلیج‌فارس و ونزوئلا و بولیوی برای ارسال مقادیری زیادی قرص مانند هروئین چراغ سبز نشان دهد. هروئین به‌طور عام خطرناکترین و پلیدترین نوع مواد مخدر است».
https://www.mojahedin.org/news/189384

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen