Montag, 3. Oktober 2016

اورینت: هواپیماهای روسی چهارمین بیمارستان حلب را از دور خدمات رسانی خارج کردند

هواپیماهای روسی چهارمین بیمارستان حلب را از دور خدمات رسانی خارج کردند
اورینت روز دوشنبه 12 مهر گزارش داد «هواپیماهای روسیه حملات هوایی و تهاجمات توپخانهی‌ی خود را روی مناطق مسکونی حلب قدیم تشدید کردند. در این حملات و بمبارانها 24 نفر شهید شدند که اکثر آنها از کودکان و زنان بودند. همچنین هواپیماهای روسی چهارمین بیمارستان را منهدم کردند.

فعالین گفتند هواپیماهای روسی با بمبهای فسفری و خوشه‌یی بخش ”ضهره عواد ”در حلب و همچنین برخی روستاها و شهرکها را با مسلسلهای سنگین و موشکهای C5 هدف قرار دادند.

در همین حال هواپیماهای روسیه بیمارستان شوقی هلال حلب را بمباران کرده و بصورت کامل آن را از کار انداختند . بدینوسیله تعداد بیمارستانهایی که توسط روسیه در این شهر منهدم شده‌اند به 4 بیمارستان رسید. این در حالی است که یک روز قبل بیمارستان بخش الصاخور صحرایی در شهر حلب با بشکه‌های انفجاری هواپیماهای رژیم اسد منهدم گردید.

همچنین هواپیماهای جنگی 7 حمله موشکی روی مراکز خدمات اولیه درمانی مربوط به هلال احمر قطر که در منطقه الصاخور حلب واقع هستند را مورد هدف قرار دادند. در اثر این حملات هواپیماها این مراکز به نسبت 50 درصد تخریب شده و 2 تن از کادرهای پزشکی شهید و 8 تن دیگر زخمی شدند».
https://www.mojahedin.org/news/185947

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen