Sonntag, 20. März 2016

تظاهرات هزاران اروپایی در حمایت از پناهجویان

بحران پناهجویان در اروپا

بحران پناهجویان در اروپا

هزاران معترض از مردم لندن، آتن، بارسلون، وین، آمستردام و چند شهر سوئیس در اعتراض به سیاست‌ها علیه پناهجویان سوری دست به راهپیمایی زدند. در همین حال یونان برای اعمال تدابیر ضدپناهجویان برای اجرای توافق ترکیه در اجلاس جمعه بروکسل، شتافت.

در لندن حدود 4000نفر به یک تظاهرات پیوستند و پلاکاردهایی حمل کردند که رویش نوشته شده بود پناهجویان به این‌جا خوش آمدید و علیه نژادپرستی بایستید.
در آتن پلیس گفت 1500نفر به خیابانها آمدند در حالیکه رسانه‌ها رقم 3000نفر را دادند و معترضان شعار دادند که مرزها را باز کنید، ما انسان هستیم و حقوقی داریم.

در ژنو بیش از 600نفر به این اعتراض پیوستند تا از حق مهاجران برای باقی ماندن حمایت کنند. برخی مشخصاً علیه اسکان پناهجویان در بانکرها [سنگرها] معترض بودند. این سلسله تظاهرات در روز 29اسفند انجام شد.
یادآوری می‌شود بر اساس توافق اخیر کشورهای اروپایی اتحادیه اروپا به شرطی یک پناهجوی سوری را از ترکیه می‌پذیرد که به ازای آن یک مهاجر سوری از یونان به ترکیه برگردانده شود. این کار پیام به مهاجرانی است که جانشان را برای عبور قاچاق با قایقها به خطر می‌اندازند که دیگر این کار را نکنند.
خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen