Montag, 28. März 2016

افشای نقش رژیم آخوندی در حوادت تروریستی ۱۱ سپتامبر نیویورک

افشای نقش رژیم آخوندی در حوادت تروریستی ۱۱ سپتامبر نیویورک
بروس تیفت (Bruce Theft) مسئول سابق عملیات سری و رئیس یکان آژانس اطلاعات مرکزی امریکا تأکید کرد رژیم ایران در حوادث تروریستی ۱۱ سپتامبر نقش داشته است.
وی که با روزنامة الشرق الاوسط مصاحبه می کرد گفت: «رژیم ایران حمایت لجستیکی کرد و پناهگاه امن داد، کما اینکه در طراحی این عملیات نیز شرکت داشت. طی این پروسه با عناصر ارشد ”القاعده“ارتباط داشت».
بروس تیفت در سالهای بین 1975 تا 1995 مسئول عملیات سری و رئیس یکان آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا بود و 17 سال را در خارج در آفریقا و جنوب شرقی آسیا گذراند. وی همچنین عضو بنیانگذار ”مرکز مبارزه با تروریسم“ در آژانس اطلاعات مرکزی در سال 1995 بود که مأموریت مربوط به رژیم ایران و حمایت این رژیم از حزب الله و تروریسم را به عهده داشت.

سپاه پاسداران با غیظ و وحشت، از برملاشدن همکاری رژیم با القاعده در جریان حملات تروریستی 11سپتامبر در داگاه نیویورک نوشت: با ادعای دخالت نظام در حادثه ۱۱ سپتامبر، مبلغ غرامت آمریکا از ایران به بیش از 21 میلیارد دلار افزایش یافت” .
خبرگزاری سپاه پاسداران به نقل از الشرق الاوسط افزود: جُرج دانیلز قاضی دادگاه نیویورک، تهران را به پرداخت جریمه 10 میلیارد و 700میلیون دلاری محکوم کرده که با احتساب سود دوره‌‌ی ماقبل صدور حکم که سالانه 9 درصد است بیش از 21 میلیارد دلار می‌شود.
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen