Mittwoch, 12. März 2014

واکنش صادق لاريجانی به گزارش بان کی مون

دژخیم صادق لاریجانی
دژخيم صادق ل
صادق لاريجانی سرکرده دستگاه قضايی رژيم در جلسه يی با سردژخيمان اين قوه گزارش اخير دبيرکل ملل متحد در مورد نقض حقوق بشر در ايران را «دخالت در امور داخلی کشور» توصيف کرد.

بان کی مون دبيرکل سازمان ملل متحد روز سه شنبه گذشته (20اسفند) طی گزارشی به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از افزايش تعداد اعدامها در ايران ابراز نگرانی کرد و گفت در ميان اعدام شدگان زندانيان سياسی و اقليتهای قومی هم ديده می شوند.
رئيس دستگاه قضايی رژيم در واکنش به اين گزارش، وحشت حکومت آخوندی را از شدت يابی فشار جامعه بين المللی بر سر پرونده جنايت بار نقض حقوق بشر رژيم برملا کرد و گفت: «ما نگران اين هستيم که بحث هسته يی يک بهانه باشد و قدم به قدم دنبال چيزهای ديگر بگردند». 
لاريجانی در حالی که مدعی بود هيچ زندانی سياسی توسط حکومت آخوندی اعدام نشده به اعدام مخالفان اذعان کرد و گفت هر کس عليه رژيم اسلحه دست بگيرد مجازات خواهد شد چه شيعه باشد و چه پيرو هر مذهب ديگر.
لاريجانی در پاسخ به بان کی مون گفت: «اگر واقعاً بحث حقوق بشر هست ما هفده هزار شهيد داشتيم که اينها ترور شدند توسط همان افرادی که شما اخيراً آنها را آزاد کرديد و از ليست تروريست بيرون آورديد».
http://www.mojahedin.org/news/135142

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen