Sonntag, 20. März 2011

مریم رجوی:هشدار نسبت به آسیب پذیری تاسیسات اتمی رژیم ایران شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ / ۱۹ مارس ۲۰۱۱A



خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، نسبت به آسیب پذیری تأسیسات اتمی رژیم ایران در مقابل حوادث طبیعی مانند زلزله و خطرات فاجعه بار آن هشدار داد. وی گفت آنها بسا بیشتر از تأسیسات اتمی ژاپن آسیب پذیر هست و می تواند یک فاجعه بیسابقه انسانی در ایران و منطقه به وجود بیاورد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای ۲۷ اسفند،اعلام کرد:
طبق ارزیابی‌های دقیق فنی، در پروژه های اتمی ملایان که مخفیانه و به منظور دستیابی به بمب اتمی و با تکنولوژی عقب مانده تأسیس شده، عوامل و ملاحظات زمین شناسانه و زیست محیطی و استانداردهای ضروری ایمنی به طور مطلق در نظر گرفته نشده است.
خانم رجوی افزود: همانطور که مقاومت ایران بارها اعلام کرده پروژه های اتمی فاشیسم دینی حاکم بر ایران به طور کامل علیه منافع ملی ایران و در راستای گسترش صدور تروریسم و بنیادگرایی در منطقه هستند و می‌‌بایست متوقف شوند.
خانم رجوی با تأکید بر اینکه مقاومت ایران خواهان یک ایران غیر اتمی است، گفت: وقایع تأسف بار ژاپن نشان می‌دهد رژیم ایران نه تنها تهدید صلح و امنیت و دموکراسی در منطقه و جهان است بلکه یک تهدید بزرگ برای محیط زیست نیز هست، چیزی که ضرورت یک سیاست قاطع در مقابل این رژیم را مضاعف می‌کند

http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen