Montag, 21. März 2011

اخبار - مقاومت گزارش مشروح کنفرانس برلین ”قیام مردم ایران، کمپ اشرف و گزینه‌های سیاسی در قبال ایران” با حضور خانم مریم رجوی

کنفرانس بین‌المللی برلین با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت قیام مردم ایران، کمپ اشرف
کنفرانس بین‌المللی برلین با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت قیام مردم ایران، کمپ اشرف
19مارس۲۰۱۱ ـ (28اسفند89)

ـ پاتریک کندی (فرزند ادوارد کندی ـ برادرزاده جان.اف.کندی)

نماینده کنگره آمریکا به مدت 16سال (۱۹۹۵ ـ ۲۰۱۱)
پاتریک کندی: عموی من 50‌سال پیش به برلین آمد تا بگوید «من یک برلینی هستم». امروز من دوباره به یک برلین آزاد و متحد برای شورای ملی مقاومت ایران بازگشته‌ام و این جملات مهم را با یک تغییر کوچک تکرار کنم: من ایرانی هستم ـ من اشرفی هستم.

ادامه مطلب از این لینک http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=80660

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen