Samstag, 22. Januar 2011

كنفرانس واشنگتن- سياست درباره ايران

شنبه، ۰۲ بهمن ۱۳۸۹ / ۲۲ ژانویه ۲۰۱۱
Das Bild, das für diese Playlist steht

سفیر میچل ریس، مدیر سیاست گذاری وزارتخارجه ۲۰۰۳-۲۰۰۵، نماینده ویژه برای ایرلند شمالی تا ۲۰۰۷
از اینکه از من برای سخنرانی امروز دعوت کردید بسیار متشکرم. من مفتخرم که در همان پنلی باشم که چنین شخصیتهای فوق العاده ای هستند. من همین آخر هفته گذشته از یک تور خاورمیانه برگشتم در طول سفر من با تعدادی از رهبران سیاسی ارشد و مقامات نظامی ملاقات کردم. در هر ملاقاتی در راس صحبتها ایران بود، تهدیدی که برای ثبات منطقه دارد، حمایتش از تروریسم و آنچه که باید برای توقف برنامه تسلیحاتی جدیدتر افشا شده اش انجام داد. این روزها اکثر توجهات روی ایران در منطقه و مطبوعات روی برنامه سلاحهای هسته ایش متمرکز است و به درستی اینطور است.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen