Freitag, 26. April 2019

رئیس اف.بی.آی: زمان آن رسیده که خطر سپاه قدس را جدی‌تر بگیریم

کریستوفر ری رئیس اف بی آی

کریستوفر ری رئیس اف بی آی
کریستوفر ری، رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا "اف.بی.آی" روز جمعه ۶اردیبهشت اعلام کرد:"زمان آن رسیده که سپاه قدس را جدی‌تر بگیریم".

رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا در شورای روابط خارجی آمریکا به سؤالات پاسخ می‌داد در پاسخ به این سؤال" که نقش اف.بی.آی در مقابله با سپاه قدس و حزب‌الله چگونه است و آیا تهدیدی معتبر از سوی این گروهها در خاک آمریکا وجود دارد؟" گفت: "چه با اضافه کردن‌ نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی چه با اضافه نکردن‌ آن‌ها، موارد متعددی از نقش سپاه قدس از جمله درون خاک آمریکا هم ما و هم شماری از شرکای نزدیک ما داشته‌ایم و فکر می‌کنم زمان آن رسیده که این خطر را جدی‌تر بگیریم."

دونالد ترامپ با خروج از توافق برجام در اردیبهشت ۱۳۹۷، در دو مقطع در مرداد و آبان سال گذشته، دستور بازگشت تحریم‌های هسته‌یی علیه رژیم ایران را صادر کرد.
آمریکا گفته است رژیم ایران بزرگترین دولت حامی تروریسم است، برنامه موشک بالستیک خود را برخلاف قطعنامه ۲۲۳۱شورای امنیت ادامه می‌دهد، و عامل بی‌ثباتی در خاورمیانه است. سپاه پاسداران متولی برنامه موشکی رژیم ایران است.
در سال ۹۷همچنین چند طرح تروریستی رژیم آخوندی برای ترور اپوزیسیون این رژیم در اروپا کشف و منجر به اقدام دیپلماتیک از سوی کشورهای فرانسه،‌ آلمان، دانمارک، و هلند علیه رژیم ایران شد.
آزمایش‌های موشکی رژیم ایران پیش از این نیز با واکنش کشورهای غربی مواجه شده بود و آنها بارها از رژیم خواسته بودند تولید و آزمایش این موشکها را متوقف کند.
رژیم ایران طی سال‌های اخیر دست به انجام آزمایش‌های موشکی زده است.
وزیر خارجه آمریکا اول خرداد ۹۶ با اعلام راهبرد جدید آمریکا در قبال رژیم آخوندی، ۱۲شرط آمریکا را برشمرد که به عبارتی جزئیات تغییر رفتار رژیم ایران بود.
برخی از این شروط شامل توقف حمایت از تروریسم و خودداری از اقدامات مخرب در منطقه نظیر حمایت از حزب‌الله لبنان و دخالت در کشورهای منطقه بود.
همچنین آمریکا دوشنبه ۲۶فروردین۹۸، سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد. این نخستین بار بود که آمریکا نیروی نظامی یک کشور را در چنین فهرستی در کنار گروههایی چون القاعده و داعش قرار می‌داد.
  https://news.mojahedin.org/i/رئیس-زمان-رسیده-خطر-سپاه-قدس-جدی‌تر-بگی

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen