Sonntag, 10. Februar 2019

خبرگزاری بلومبرگ: ایران به انقلاب جدید نیاز دارد

ایران به انقلاب جدید نیاز دارد

ایران به انقلاب جدید نیاز دارد
خبرگزاری بلومبرگ طی مقاله‌یی با عنوان ایران به انقلاب جدید نیاز دارد نوشت:‌ چهار دهه اخیر، خمینی در تبعید قولهای بسیاری داد. او سپس با اعلام خودش به‌عنوان ولی‌فقیه، تمام تعهدش را زیر پا گذاشت. در سال ۱۹۸۸ اعدامهای گسترده‌یی صورت گرفت.این شقاوت به ایرانیانی که در خارج زندگی می‌کردند گسترش یافت.

جمهوری اسلامی امروز خیلی متفاوت از رژیم فاسدی است که آن را ۴۰سال پیش جایگزین کرد. سپاه پاسداران به‌عنوان یک نوع سندیکای جنایتکار عمل می‌کند و کنترل بخش زیادی از اقتصاد کشور را به عهده‌ دارد. هیچ آدم جدی باور نمی‌کند که در ایران یک دموکراسی وجود دارد. کمترین کاری که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها می‌توانند بکنند این است که از مبارزه مردم ایران برای یک انقلاب دموکراتیک حمایت کنند…

خبرگزاری بلومبرگ روز ۱۲ دیماه سال جاری درباره سانسور وسرکوب رسانه‌یی در ایران تحت حاکمیت آخوندها گزارش داد: کارگزاران رژیم آماده می‌شوند تا دسترسی به اینستاگرام را فیلتر کنند و به این و سیله سرکوبی رسانه‌های اجتماعی را به تنها پلتفرمی که مجاناًً آزاد بوده را گسترش بدهند.
جواد جاویدنیا معاون امور سایبری دفتر دادستانی عمومی گفته است: شورای ملی سایبری گامهایی را تصویب کرده که این نهاد خدمات دهی را بلوکه می‌کند.
بلومبرگ افزود:‌ اینستاگرام نیز در ممنوع شدن ظاهراً به دلایل امنیت ملی به توییتر، فیس‌بوک، یوتیوب و تلگرام می‌پیوندد.

همچنین خبرگزاری بلومبرگ روز ۲۶ آبانماه درباره تلاش اتحادیه اروپا برای کمک به رژیم آخوندی برای مقابله با تحریم‌های آمریکا را شکست خورده دانست و نوشت:‌ رهبران اتحادیه اروپا ابزار دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه رژیم ایران را دارند اما اراده سیاسی در آن نیست.

این خبرگزاری افزود: شکست اتحادیه اروپا در ایجاد راهی برای دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه رژیم ایران به‌شدت فاصله این اتحادیه با این هدف نهایی را بارز کرده است.

این خبرگزاری در مقاله‌یی نوشت: «رهبران اتحادیه اروپا مدت مدیدی است که از این اتحادیه خواسته‌اند مستقل‌تر رفتار کند و نقش بین‌المللی خود را تقویت نماید. شکست آنها در ایجاد راهی برای دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه رژیم ایران به‌شدت فاصله آنها با این هدف نهایی را بارز کرده است...»
 https://news.mojahedin.org/i/خبرگزاری-بلومبرگ-ایران-انقلاب-جدید-نیاز-دا

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen