Samstag, 28. Juli 2018

معاون سردبیر مجله ویکلی ستاندارد: توطئه تروریستی رژیم ایران علیه مقاومت


کلی جین تورنس معاون سردبیر مجله ویکلی استاندارد در مصاحبه با تلویزیون فاکس‌نیوز درباره توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، گفت: «واقعیت این است که یک دیپلمات و عضو سرویس اطلاعاتی رژیم ایران فرمان این توطئه بمب‌گذاری را صادر کرده است».
وی افزود: «یک توطئه تروریستی علیه گردهمایی «ایران آزاد» در پاریس که من در آن شرکت داشتم و شورای ملی مقاومت ایران آن‌را برگزار کرده بود، وجود داشت... دو نفر در بلژیک و یکی در آلمان دستگیر شدند؛ فردی که در آلمان دستگیر شد یک دیپلمات رژیم ایران است. وی دیپلمات وهم چنین عضو سرویس اطلاعاتی (رژیم ایران) است و فرمان توطئه بمب‌گذاری را صادر کرده است. در این گردهمایی رودی جولیانی و نیوت گینگریچ سخنرانی کردند.
معاون سردبیر مجله ویکلی استاندارد افزود: علت نگرانی مایک پمپئو، جان بولتون و دونالد ترامپ نسبت به رژیم ایران مشخص است. آنها تهدیدی نه فقط برای مردم ایران، بلکه برای مردم سراسر جهان هستند.
هم‌اکنون تمامی بخش‌های جامعه ایران، در اعتراضات نقش دارند... به‌رغم این‌که رژیم، شماری از معترضان را به قتل رسانده، آنها متوقف نشده‌اند و این به‌نظرم زمانی رخ می‌دهد که در آستانه وقوع یک انقلاب باشید».

 https://www.hambastegimeli.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen