Montag, 25. Dezember 2017

بسیج هراسان و سرکوبگرانه رژیم در تهران برای جلوگیری از شکل گیری حرکت اعتراضی غارت شدگان



رژیم ضد بشری آخوندی در وحشت از گسترش حرکت های اعتراضی مردم، روز یکشنبه میدان انقلاب و چهارراه های منتهی به آن را با صدها تن از نیروهای سرکوبگر خود اشغال کرد.

رژیم آخوندی با این اقدام تلاش کرد که از تجمع از پیش اعلام شده غارت شدگان موسسات حکومتی و وابسته به سپاه پاسداران، که قصد راهپیمایی و تظاهرات تا مقر خامنه ای جنایتکار در تهران را داشتند، جلوگیری کند.
ایستگاه مترو این منطقه نیز پر از ماموران سرکوبگر بود. برای دستگیری زنان نیز پلیس های مزدور زن آورده بودند. یک دانشجوی حقوق بشر دانشگاه تهران در حالیکه از پیاده رو میدان انقلاب عبور می کرد توسط مزدوران رژیم بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
علاوه بر لشکر کشی مزدوران سرکوبگر، رژیم ضدبشری با ارسال پیامکهایی به تهدید مردم پرداخت.

در همینن حال سرکرده نیروهای سرکوبگر تهران بزرگ اعلام کرد طی ۴۸ ساعت گذشته حداقل ۱۰۰۰ نفر به بهانه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در تهران دستگیر شدند.
تجمع های اعتراضی کارگران، کارمندان، دانشجویان و جوانان و دیگر اقشار مردم در شهرهای مختلف میهن علیه سیاستهای ضدمردمی رژیم آخوندی ادامه دارد:
کارمندان مرکز بهداشت اصفهان روز شنبه در اعتراض به اخراج کارمندان و پرداخت نشدن چند ماه حقوق شان در مقابل استانداری اصفهان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بازاریان گناوه و بندر دیر اعتصاب کردند. روز یکشنبه در مقابل فرمانداری این شهرها تجمع کردند. اعتراض بازاریان به ممنوع کردن ورود کالای ناچیزی است که لنج داران طبق قانون می توانستند وارد کنند.

این قانون جدید رژیم آخوندی باعث شده تا مردم مرزنشین بندر دیر و دیگر بنادر استان بامشکلات معیشتی روبرو شوند. بیش از ۲ ماه هست که لنج های بندردیر هیچ خروجی نداشتند.

در تهران دانشجویان دانشکده زبانهای خارجی دانشگاه تهران و رانندگان تاکسی فرودگاه
در خرمشهر ادامه تجمع های اعتراضی جوانان تحصیل کرده بیکار،
در شادگان کارکنان فولاد و دانش آموزان این شهر
در نیشابور کارگران خط وابنیه فنی راه آهن که ماههاست حقوق نگرفته اند.
در بروجرد کارگران و کارکنان شرکت سامان کاشی
در بندرعباس رانندگان تانکرهای سوخت
در الیگودرز کارگران شهرداری

 https://www.hambastegimeli.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen