Samstag, 16. Juli 2016

پیام سناتور جان بوزمن – عضو سنای ایالات متحده به گردهمایی بزرگ مقاومت

سناتور جان بوزمن

سناتور جان بوزمن

با پوزش از این‌که قادر نیستم در گردهمایی پاریس 9 ژوئیه 2016، در حمایت از دموکراسی در ایران شرکت کنم. همان‌طور که می‌دانید، من یکی از اعضای فعال گروه پارلمانی حقوق‌بشر و دموکراسی در ایران هستم که هدف آن، روشن‌ساختن تلاش‌های مردم ایران برای به ارمغان‌آوردن دموکراسی و تغییر برای کشورشان است.

من از افزایش میزان نقض حقوق‌بشر در ایران و همچنین وضعیت ساکنان کمپ لیبرتی نگرانم. ایالات متحده هم‌چنان متعهد به دموکراسی، حقوق‌بشر، آزادی‌های مدنی و حاکمیت قانون است و از مردم ایران در فراخوانهای آنها برای یک دولت دموکراتیک که این حقوق و آزادی‌ها را محترم بشمارد، حمایت می‌کند.

من هم‌چنان متعهد به ممانعت از توسعه یک برنامه تسلیحات اتمی توسط (رژیم) ایران نیز هستم. هدف شما، هدفی اصیل است و بسیار مهم است که ما گفتگو بر سر این موضوع را ادامه بدهیم. امیدوارم که یک گردهمایی پربار داشته باشید و برایتان بهترین آرزوها را دارم.

https://www.mojahedin.org/news/181387

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen