Dienstag, 22. Dezember 2015

فراخوان ۴۶ سازمان غیر دولتی برای حفاظت و امنیت لیبرتی

بیانیه ۴۶ سازمان غیر دولتی از 5 قاره جهان
فراخوان فوری به سازمان ملل، آمریکا و دولت عراق: برای خارج شدن لیبرتی از کنترل عوامل رژیم ایران و اعلام لیبرتی به عنوان کمپ پناهندگی
متن بیانیه:
حمله موشکی روز 29 اکتبر علیه پناهندگان ایرانی مستقر درکمپ لیبرتی در عراق بدون شک یک نمونه بارز از جنایت علیه بشریت در قرن بیست ویکم است.
این حمله که 24 کشته از ساکنان به جای گذاشت، بی تردید توسط عوامل رژیم بنیادگرای ایران در حکومت عراق صورت گرفته است. علاوه بر تلفات جانی بسیار زیاد، قسمت وسیعی از کمپ متحمل خرابیهای سنگین ناشی از موشک باران شده است. بدنبال این حمله موشکی سنگین، دولت عراق به جای کمک به ساکنان؛ بارفتاری ضد انسانی موانعی در رسیدن مایحتاج ضروری و اجناس لازم برای تعمیر خرابی ها و بنگالهای استقراری منفجر شده، ایجاد کرد.
از سال 2009 که حفاظت ساکنان اشرف به عنوان افراد حفاظت شده تحت کنوانسیون چهارم ژنو بر خلاف خواست آنها از نیروهای آمریکایی به مالکی سپرده شد، 141 نفر از ساکنان در 7 حمله نظامی کشته و 27نفر دیگر جان خود را به خاطر محاصره جنایتکارانه ازدست داده اند.
متأسفانه به نگرانیهایی که توسط سازمانهای بین المللی قبل از این حمله ابراز شد، بی اعتنایی شد و در 29اکتبر ما شاهد یک جنایت جنگی دیگر علیه این پناهندگان هستیم. 
ادامه مطلب   از لینک زیر
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen