Sonntag, 18. Oktober 2015

مصاحبه با مادر دانشجوی زندانی امین انواری ـ برگرفته از اینترنت + فایل صوتی

مادر دانشجوی زندانی امین انواری

مادر دانشجوی زندانی امین انواری

مادر دانشجوی زندانی امین انواری طی مصاحبه‌یی که روی اینترنت گذاشته شده است جزییات دستگیری فرزندش توسط مأموران اطلاعات آخوندی را توضیح داده است.

این مادر می‌گوید:
آمدند کل خانه و زندگی من را به هم ریختند حتی مدم خانه همسرم که استاد دانشگاه است کندند و بردند، لپ تاپش را بردند. دیگر از آن روز من از امین خبر ندارم امین را کجا بردند و چه کار کردند...
ده روز است اصلاً هیچ خبر ندارم که بچه‌ام کجاست. ولی ما اطلاعاتی که خودمون پیدا کردیم ایشون تو بند 2 الف سپاه است. تو انفرادی هستند.

تا آخرین لحظه تا آخرین نفسی که می‌کشم تا آخرین قطره خونم از بچه‌ام حمایت می‌کنم و پشتیبان بچه‌ام هستم. من می‌گویم اوین رو ویران می‌کنم بچه‌ام رو آزاد می‌کنم... 
صداى مادر دانشجوى زندانى امین انوارى
http://www.mojahedin.org/news/165033

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen