Samstag, 8. August 2015

درگذشت مجاهد خلق محمد هادی تعالی در آلبانی، بیست و ششمین شهید محاصره ضدانسانی پزشکی

مجاهد شهید  محمد هادی تعالی

مجاهد شهید محمد هادی تعالی

مجاهد اشرفی، محمد هادی تعالی، با بیش از 40سال سابقه مبارزه در برابر دو دیکتاتوری، ظهر امروز در اثر ابتلا به سرطان ریه و لطمات جانکاه محاصره ضدانسانی پزشکی در اشرف و لیبرتی در بیمارستان در آلبانی جان باخت و به دیگر همرزمان شهیدش پیوست. وی از مصدومان حملات وحشیانه 6و7مرداد سال 88 به اشرف بود که در آبان 93 برای معالجه به آلبانی منتقل و در بیمارستان بستری شد.
مجاهد خلق هادی تعالی فرزند دلیر مردم کازرون، متولد اسفند 1333، از دهه50 به هواداری از مجاهدین برخاست و به همین خاطر توسط ساواک دستگیر و متعاقباً از کارخانه‌یی که در آن کار می‌کرد اخراج شد. وی در سالهای قیام و انقلاب ضدسلطنتی، از پیشگامان اعتصابها و مبارزات کارگران در قزوین بود.
هادی تعالی که بیست و ششمین شهید محاصره ضدانسانی در اشرف و در لیبرتی است، طی سه دهه در صفوف مجاهدین و ارتش آزادی و به‌ویژه در دوران پایداری در اشرف، در همه کارزارها دلیرانه جنگید و سرانجام پس از چند سال ایستادگی و استقامت شکوهمند در برابر محاصره ضدانسانی و بیماری، با سرافرازی به عهد خود وفا کرد و به همرزمان شهیدش پیوست.
خانم رجوی، با تسلیت به مجاهدان اشرفی و ستایش از مقاومت و صبر و شکیبایی بیست و ششمین شهید محاصره ضدانسانی، دولت آمریکا، یونامی، کمیساریای عالی پناهندگان و دولت عراق را به اقدام فوری برای پایان دادن به زندان‌سازی و محاصره ضدانسانی لیبرتی که از مصادیق جنایت علیه بشریت است فراخواند.
http://www.mojahedin.org/news/161380

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen