Montag, 20. April 2015

ريخ: PM 3:16:22 1394/1/31 با اعدام ۴ زندانی دیگر در زندان ارومیه شمار اعدامها در یک هفته به ۸۵تن رسید

زندان مرکزی ارومیه

زندان مرکزی ارومیه


تاريخ: PM 3:16:22 1394/1/31
رژیم ضدبشری خمینی 4تن از 5 زندانی را که روز قبل در زندان ارومیه به سلولهای انفرادی منتقل کرده بود را اعدام کرد. به قرار اطلاع این جنایت در ساعت 1 بامداد دوشنبه 31فروردین 94 انجام شده است. اطلاعی از وضعیت نفر پنجم در دست نیست و رژیم در مورد این جنایتش نیز سکوت کرده است.
خانواده‌ی این زندانیان روز یکشنبه بعدازظهر 30فروردین بعد از اطلاع از احتمال اجرای حکم اعدام بستگان خویش به زندان ارومیه مراجعه کرده و در مقایل زندان تجمع کردند. این تجمع با دخالت مأموران زندان به خشونت کشیده شد و طی آن شیشه‌های درب‌های ورودی زندان از سوی تجمع‌کنندگان شکسته شد. 
یادآوری می‌شود علاوه بر این 4تن طی روزهای 27 و 28فروردین 94 رژیم ضدبشری 16تن دیگر را بدار آویخته بود و از آن پیشتر بنا بر اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی هفته گذشته رژیم 65تن را در شهرهای مختلف اعدام کرده بود، در این اطلاعیه از جمله آمده است: 
مقاومت ایران، عموم مردم به‌ویژه جوانان را به اعتراض علیه این اعدامهای جنایتکارانه و همدردی و همبستگی با خانواده‌های قربانیان فراخواند و تأکید کرد سکوت و بی‌عملی جامعه جهانی در قبال روند فزاینده اعدامهای جمعی و خودسرانه به بهانه مذاکرات اتمی معنایی جز تشویق این جانیان به کشتار بیشتر مردم ایران و در عین‌حال ادامه پروژه دستیابی آنها به بمب اتمی ندارد.
http://www.mojahedin.org/news/154404

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen