Samstag, 21. März 2015

پیام نوروزی مریم رجوی ۲۹اسفند ۱۳۹۳

Maryam Rajvi,  President-elect of the Iranian Resistance

مریم رجوی : مردم ایران سال گذشته با 5700 حرکت اعتراضی بر نفی تمامیت رژیم ملایان تأکید کردند
به دست مردم و مقاومت ایران، کهنگی و تاریکی نظام ولایت‌فقیه از ایران زدوده می‌شود.
مریم رجوی، فرارسیدن بهار و آغاز سال نو ایرانی را به عموم مردم ایران تبریک گفت و برای آنان سالی سرشار از موفقیت علیه فاشیسم دینی حاکم آرزو نمود. وی خاطرنشان ساخت: بی‌تردید دیر نخواهد بود که کهنگی و تاریکی نظام ولایت‌فقیه از ایران زدوده خواهد شد و بهار آزادی و حاکمیت مردم و برابری و عدالت در ایران خواهد رسید.

رجوی گفت: آخوندها 37سال است که با شکنجه و کشتار نوروز حقیقی مردم ایران را به گروگان گرفته‌اند، با این حال در برابر شور و عطش ملت ایران به آزادی شکست خورده‌اند. پس خوشا مردم ایران که تسلیم نشدند و همواره نشان دادند که خواستار سرنگونی این رژیم هستند. تنها در سال گذشته با 5700 اعتصاب و تحصن و تظاهرات از جمله تظاهرات معلمان و پرستاران، کارگران کارخانه‌ها و صنایع مختلف، اعتراضات مردم اصفهان علیه اسیدپاشی به زنان، اعتراضات مردم اهواز علیه خشکاندن رودخانه کارون و آلودگی فاجعه‌بار هوا در شهرهای مختلف کشور، باز هم بر نفی تمامیت رژیم تأکید کردند. در چهارشنبه‌سوری جوانان تهران و اصفهان عکسهای خمینی و خامنه‌ای را به آتش کشیدند و در زندان گوهردشت، زندانیان سیاسی شعار مرگ بر دیکتاتور دادند.
چند روز قبل از آن در خرمشهر، یک جوان به جان آمده به نام یونس در اعتراض به سرکوب و ستمی که زندگیش را به مصیبت کشانده خود را به آتش کشید اما جوانان اهوازی هنگام تماشای مسابقه فوتبال فریاد می‌کشیدند ما همه یونس هستیم.
مریم رجوی با تقدیر از مقاومت سترگ زندانیان سیاسی، گفت: در سال گذشته هزاران هزار زندانی، 226بار دست به اعتصاب‌غذا زدند. زندانیان مجاهد، زندانیان اهل سنت، زندانیان کرد، دراویش گنابادی، زندانیان مسیحی و سایر زندانیان دلیر همه با هر عقیده‌یی یک پارچه و متحد در برابر رژیم ولایت‌فقیه دست به اعتراض زدند.
وی گفت در سالی که گذشت برنامه اتمی که قرار بود وسیله بقای نظام باشد طناب دارش شد، شقه بزرگ در رأس حکومت و فروپاشی اقتصادی هر چه عمیق‌تر شد و گسترش فاجعه‌بار رشوه‌خواری و تبهکاری سراپای رژیم را فراگرفت. در یک کلام رژیم ولایت‌فقیه از هر طرف که برود و هر سیاستی را که در پیش بگیرد، از کمین ملت و مقاومت ایران در امان نخواهد بود.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
29اسفند 1393 (20مارس 2014)
http://www.mojahedin.org/news/152685

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen