Dienstag, 3. Februar 2015

بیانیه انجمن کوشندگان آزادی ایران در محکومیت تخریب مزار شهیدان اشرف

مزار مروارید اشرف
بیانیه انجمن کوشندگان آزادی ایران:خبرها حاکی از فاجعه‌ای دیگر است، فاجعه‌ای برآمده از طینتهای شیطانی دست‌اندرکارانش. فاجعه‌ای که عمق جنایتکارانه آن را نمی‌توان با هیچ کلمه‌ای و کلامی توصیف کرد.
تخریب مزارشهیدان راه آزادی ایران در مروارید در اشرف.
تخریب مزار این شهیدان فقط از قاتلان شهیدان ده شهریور اشرف برمی‌آید. زیرا این قاتلان شقاوت‌پیشه هستند که حتی از مزار شهیدان اشرف در وحشتی عریان و همیشگی به سرمی برند و به سر خواهند برد.
دیده بودیم که شهیدان اشرف با پیکرهای خود با دشمن دون انسان و انسانیت جنگیدند اکنون و با این اقدام دشمن، می‌بینیم که شهیدان اشرف با مزارهایشان هم دشمن خدا و خلق را به عجز آورده‌اند. این‌گونه است که کینه وحوش خامنه‌ای و مالکی عمل می‌کند و آنها دست به‌عملی می‌زنند که فقط از این وحوش برمی‌آید.
 
 
عمال خامنه‌ای کور خوانده‌اند.
شهیدان اشرف جاودانه‌اند و یاد و نامشان تا ابد جاودان و الهامبخش مبارزه و جهاد برای آزادی و عدالت و برابری برای هر ایرانی و هر انسانی است. این‌گونه اعمال فقط ماهیت ضدانسانی این دشمن‌ترین دشمنان خلق و خدا را به نمایش می‌گذارد.
انجمن کوشندگان آزادی ایران تخریب مزار مروارید در اشرف را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌کند. از سازمان ملل‌متحد و همه ارگانهای حقوق‌بشری و هرانسانی که وجدانی بیدار دارد می‌خواهد این عمل ننگین مزدوران عراقی ولی‌فقیه را محکوم کند.
انجمن کوشندگان آزادی ایران یک بار دیگر خواستار برگرداندن سلاحهای مجاهدین برای حفاظت از خودشان در لیبرتی می‌باشد و هر گونه خدشه‌ای در امر حفاظت مجاهدین در لیبرتی را متوجه دولت آمریکا و ملل‌متحد می‌داند.
انجمن کوشندگان آزادی ایران – ایران
12بهمن ماه 1393
http://www.mojahedin.org/news/149971

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen