Mittwoch, 18. September 2013

”پيمان ايستادگی تا به آخر“ از نصرت نظری

نصرت نظری خواهر شهید قهرمان مجاهد امیر نظری
نصرت نظری خواهر شهيد قهرمان مجاهد امير نظری
”پيمان ايستادگی تا به آخر“ از نصرت نظری
مجاهد یعنی فدا. راه و رسم ما هم جدای از کهکشان شهدای اشرف نیست. امیر مسعود، برادر عزیز من هم جزو ستارگان این کهکشان است. 

من آموخته‌ام مجاهد راهش را با تکیه به شعار «کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من» یعنی اتکا به خود، باز می‌کند و همه دستاوردهایمان تا امروز را با این منطق به دست آورده‌ایم؛ بعد از این هم همین خواهد بود. من به همراه سایر خواهران و برادران مجاهدم در لیبرتی دست به اعتصاب‌غذا زده‌ام تا از جان ناچیزم سپری برای حفظ امنیت بقیه خواهران و برادرانم بسازم. آیا راهی جز این باقی مانده است؟ وقتی در مقابل دستهای خالی اشرفیها پاسخ تیرخلاص است باید تا به آخر برای دفاع از حقوق به خود اتکا کنیم. شاید اعتصاب‌غذای ما گوش جهانیان را باز کند و صدای مظلومیت آن خونهای پاک و رنج 7گروگان ما را که الآن در دست گرگهای مالکی هستند به وجدانهای بیدار بشریت برساند. 
ادامه مطلب عکسها از لینک زیر

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen