ده تن از زندانيان سياسی زندان گوهردشت کرج در حمايت از حقوق کارگران ايران، يک روز اعتصاب غذا کردند. در قسمتی از بيانيه اين زندانيان آمده است هموطنان عزيزمان مورد تعرض وحشيانه و اعدام های فله ای در تهران، خوزستان، کردستان، سيستان و بلوچستان و آذربايجان قرار می گيرند و تعدادی از هموطنان عزيز در ليبرتی را مستقيم يا غيرمستقيم می کشند. ما زندانيان سياسی امضا کننده اين بيانيه در راستای همراهی با کارگران روز ٢٨ بهمن ١٣٩١ در اعتصاب غذايی سياسی خواهيم بود.
http://www.mojahedin.org/pages/detailsNews.aspx?newsid=124163
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen