Sonntag, 17. Juni 2012

لرد پیتر آرچر از حامیان بزرگ مقاومت ایران در گذشت


یک‌شنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۷ ژوئن ۲۰۱۲


ئیس جمهور برگزیده مقاومت، خانم مریم رجوی، درگذشت لرد آرچر، دادستان پیشین انگلستان، از بنیانگذاران سازمان عفو بین الملل، مدافع خستگی ناپذیر حقوق بشر و دموکراسی و دوست بزرگ مقاومت ایران و مجاهدان اشرف را به همسر و اعضای خانواده محترم او و به همه همکارانش در مجلسین انگلستان به ویژه اعضای کمیته پارلمانی برای آزادی ایران، و همچنین به خانواده بزرگ مقاومت ایران و مجاهدان اشرف و لیبرتی تسلیت گفت.


خانم رجوی افزود: با درگذشت لرد آرچر، مقاومت ایران، یک پشتیبان و الاقدر و عدالت جو را از دست داد. اما تردیدی نیست که نقش فراموش ناشدنی او در کارزار حمایت از حقوق مردم و مقاومت ایران و مجاهدان اشرف، جنبشی را پدیدآورده که هم چنان پرتوان و گسترده در دفاع از آرمانهای آزادی و عدالت به پیش خواهد رفت.

با کمال تأسف و تأثر لرد پیتر آرچر، عضو برجسته مجلس اعیان و دادستان پیشین کل انگلستان، از خوشنام ترین سیاستمداران این کشور و از حامیان بزرگ مجاهدان اشرف و مقاومت ایران، در سن ۸۶ سالگی درلندن درگذشت.
ادامه امطلب از این لینک   >> http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=36488:2012-06-17-08-43-21&catid=21:2010-01-17-21-49-36
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen